Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica, consultanta in gestionarea proiectelor cu finantare interna si externa


Anunt de participare numarul 78322/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Chis, Tel.0255 255000, In atentia: Lucian Chis, Email: [email protected], Fax: 0255 255000, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica, consultanta in gestionarea proiectelor cu finantare interna si externa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1A, cod postal 320084, jud. Caras Severin Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru o mai buna activitate a Serviciului pentru Investitii si Achizitii Publice, Proiecte Europene si Relatii internationale din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului, pentru contractarea de consultanta si implementare de proiecte finantate din surse interne si externe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322100-2-Servicii de estimare pentru lucrari publice (Rev.2)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru va avea la baza serviciile de proiectare aprobate prin HCL 94 din 2009 si va atrage fondurile necesare pentru dezvoltarea municipiului Resita.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- se solicita garantie de participare in valoare de 30.000, 00 lei.- pentru fiecare contract subsecvent se va constitui o garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea.
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
- certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor.
- documente ce dovedesc o forma de inregistrare in tara de origine a ofertantului (traducere autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 500.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- principalele servicii prestate in ultimii 5 ani.
- declaratie cu efectivul mediu anual al personalului in ultimii 3 ani.
- informatii privind subcontractantii.
- experienta similara.
- informatii privind standarde pentru asigurarea calitatii.
- informatii privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
50%
Descriere:
2.
Grad de intelegere
20%
Descriere: intelegerea obiectivelor si rezultatelor
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
15%
Descriere:
4.
Organizare si planificare
15%
Descriere: Org. si planif. in timp a activitatilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S46-066957 din 07.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
max. 2 persoane imputernicite de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: 030084, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2 A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256.494.650, Fax: 0256.498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, Aplicarea Legilor Proprietatii si Contanciosului Administratic
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255.211.692, Fax: 0255.216627, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer