Licitatie Publica - Proiectare tehnica, consultanta in gestionarea proiectelor in atragerea de finantari externe si analiza economica a proiectelor prioritare din municipiul Cluj-Napoca
Anunt de participare numarul 52411/16.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica, consultanta in gestionarea proiectelor in atragerea de finantari externe si analiza economica a proiectelor prioritare din municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000, 000 si 73, 062, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica, consultanta in gestionarea proiectelor in atragerea de finantari externe si analiza economica a proiectelor prioritare din municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74140000-2-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cerere de finantare minim 15- maxim 40;
Studiu de fezabilitate si fazele de proiectare anteriaore realizarii studiului de fezabilitateminim 10- maxim 30;Proiect tehnic, proiect autorizatie de construire, detalii de executieminim 10 - maxim 30; Actualizare/adaptare Studiul de fezabilitate exitent, inclusiv realizarea fazelor de proiectare anterioare realizarii actualizarii/adaptarii studiului de fezabilitateminim 5 -maxim 10; Actualizare/adaptare proiect tehnic existent (inclusiv proiect autorizatie de constructie, detalii de executie)minim 5 -maxim 10.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000, 000 si 73, 062, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 150000lei, garantie de buna executie 10%din valoarea contractului de servicii fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant, Neincadrarea in prevederile art. 180, 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Informatii privind subcontractantii, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din ultimii 3 ani vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2007, 31.12.2006, 31.12.2005.
In cazul operatorilor economici din afara tarii se vor prezenta documentele echivalente in functie de legislatia din tara in care operatorul economic este inregistrat, Informatii privindcifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, in ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 7.306.200 lei echivalentul a 2.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor ISO 9001,
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerilor de proiect cu precizarea experientei anterioare in proiecte de infrastructura si de personal calificat in domeniile: urbanism, constructii civile, instalatii, constructii de drumuri si poduri, protectia mediului, analiza economica.Managerul de proiect trebuie sa fi coordonat derularea serviciilor de proiectare tehnica si consultanta in atragerea de fonduri nerambursabile pentru cel putin doua proiecte finantate pentru institutii beneficiare ale fonduri nerambursabile, pentru obtinerea sau managementul fondurilor nerambursabile europene.Managerul trebuie sa aiba experienta in pregatirea si implementarea proiectelor finantate prin fonduri ale Uniunii Europene, precum si pregatirea documentelor necesare. Ofertantul va face dovada existentei personalului calificat pentru a duce la indeplinire un contract subsecvent incheiat pentru intocmirea a trei aplicatii care se vor derula in acelasi timp.Pentru indeplinirea sarcinilor aferente intocmirii unei aplicatii, este nevoie de o echipa de cel putin 5 experti.Cerinta minima de calificareOfertantul (cumulat pentru membrii consortiului/asocierii) va face dovada faptului ca in ultimiiani (2005, 2006 si 2007) a oferit servicii de proiectare tehnica si consultanta in gestionarea proiectelor in vederea atragerii de fonduri nerambursabile in urma carora institutiile beneficiare au obtinut finantare nerambursabila din fonduri nerambursabile de preaderare / structurale pentru proiecte de transport, infrastructura sociala, protectia mediului, urbanism, infrastructura de sprijinire a afacerilor etc. in valoare totala de minim 9.000.000 lei sau echivalentul acestei sume in euro la cursul mentionat la punctul V.5. din fisa de date a achizitiei, din care cel putin doua proiecte sa fi depasit valoarea 1.700.000 lei. Orice fisa privind experienta similara trebuie insotita de copii ale contractului/contractelor incheiat/incheiate cu un beneficiar/client, de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv si de dovada obtinerii finantarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 4
experienta similara - 40 puncte, resurse umane - 40 puncte si cifra medie de afaceri - 20 puncte, conform fisei de date a achizitiei, punctul: VII - 3.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S248-303795 din 27.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Motilor nr.3, Cluj-Npoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264/592322, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar asupra actului autoritatii pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/596030 int.4402, Email: [email protected], Fax: 064/431575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 15:56