Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica privind realizarea obiectivului de investitie Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ?Dr. Fogolyan Kristof? - Sf.Gheorghe


Anunt de participare numarul 104341/24.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala:  Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Punct(e) de contact:  Szabo; Agoston, Tel. 0267311190, In atentia:  Demeter Pal, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica privind realizarea obiectivului de investitie Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ?Dr. Fogolyan Kristof? - Sf.Gheorghe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul Spitalului Judetean de Urgenta ?Dr. Fogolyan Kristof? - Sf.Gheorghe, la sediul firmei castigatoare si la sediul Consiliului Judetean Covasna.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica privind realizareaobiectivului de investitie Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ?Dr. Fogolyan Kristof? - Sf.Gheorghe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniu: Servicii de arhitectura.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 832, 865RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 35.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din fonduri comunitare prin POR 2007-2013 Axa prioritara 3 Domeniul major de interventie 3.1, si din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Certificat constatator si certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului (Ofertantul trebuie sa detina Codul Caen 7111 ? Activitati de arhitectura pentru a se califica).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (adresa, tel/fax, etc.). Situatiile financiare pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform ultimului bilant contabil anual, operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net. Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) va fi de cel putin 3.500.000, 00 lei. Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, care sa acopere valoarea ofertei (pretul din contractul ce va fi incheiat), in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare. Se va atasa Angajamentul privind asigurarea riscului profesional, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Informatii generale privind angajatii si personalul ce va fi angajat in contract. Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Curriculum Vitae; copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute; declaratia de exclusivitate si disponibilitate, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Acord de subcontactare(dupa caz). Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora (dupa caz). Acord de asociere si imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire (dupa caz). Se va prezenta Programul de asigurare a calitatii intocmit in conformitate cu art. 8 din Legea nr. 10/1995. Declaratie pe propria raspundere cu privire la respectarea masurilor de protectie a mediului. Declaratie pe propria raspundere cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel putin unui contract/unor contracte similare (cumulativ max. din 3 contracte) avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare pentru realizarea de investitii in domeniul sanatatii publice cu o valoare de minim 1.800.000 lei fara TVA. Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane dupa cum urmeaza: Manager de proiect, Arhitect coordonator, Expert rezistenta, Expert instalatii, Expert instalatii si echipamente medicale (se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate). Pentru managerul de proiect propus se prezinta contractul, care face dovada realizarii unei investitii in domeniul medical cu o valoare de minim 15.000.000 Euro cu TVA, pentru care a asigurat managementul de proiect pentru servicii de proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7428 / 16.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S218-314168 din 12.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2010 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante (520008, P-ta Libertatii nr. 4, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si au dreptul sa participe si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3-Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interven?ie 3.1- ?Reabilitarea/Modernizarea/echiparea infrastructurii servicilor de sanatate?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bl. Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  603356, Romania, Tel. 0268413741, Email:  [email protected], Fax:  0268413741, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala:  Piata Libertatii, nr.4, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Tel. 0267311190, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer