Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica si executie de lucrari (inclusiv alimentare cu energie electrica) , asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul integrat ?modernizare drumuri locale , reabilitare camin cultural , infiintare gradinita si infiintare afte


Anunt de participare numarul 114903/03.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Puchenii Mari (Primaria Comunei Puchenii Mari)
Adresa postala:  Comuna Puchenii Mari, sat Puchenii Mari, nr.257, Localitatea:  Puchenii Mari, Cod postal:  107485, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Nicolae, Tel. 0244477305, Email:  [email protected], Fax:  0244477305, Adresa internet (URL):  http: //www.pucheniimari.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica si executie de lucrari (inclusiv alimentare cu energie electrica) , asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul integrat ?modernizare drumuri locale , reabilitare camin cultural , infiintare gradinita si infiintare after school in comuna Puchenii Mari , judetul Prahova ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Puchenii Mari
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept scop achizitionareaserviciilor de proiectare tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului siexecutie de lucrari pentruproiectul integrat ?modernizare drumuri locale , reabilitare camin cultural , infiintare gradinita si infiintare after school in comuna Puchenii Mari , judetul Prahova ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 770, 609RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 195.000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractuluifara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR , masura 322 si contractul de finantare nr.C322010933100038
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea , 2.Cazier judiciar/fiscal societate +administratori, 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20064.Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat .6.Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul local.5.Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu 7. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta fisa de informatii generale , 2. bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate la organelle competente
3. Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 19.300.000 Lei
4.Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala ?sa fie de cel putin 100%
5.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 9.000.000 lei, din care suma de cel putin 3.000.000 lei, pentru o perioada de min. 4 luni de la data depunerii ofertelor, va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari exec. in ultimii 5 ani.2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contr. de pr. si exec. lucrari de min 9.6 mil. lei.3.Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile din partea benef.4. Decl. referitoare la utj., inst., echip. tehnice de care dispune op. ec. ptr. indeplinirea corespunzatoare a contr. de lucrari. Pentru mijloacele de transport , utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice declarate in oferta se vor prezenta rapoartele de inspectie ITP , RCA si licente conforme si valabile , iar pentru instalatiile de preparare mixturi asfaltice , betoane , balastiere , statii sortare , concasare ofertantul va prezenta autorizatia de mediu valabila, cu raport de inspectie, fi?a tehnica.5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca disp. de un lab. propriu ptr. asig. contr. calit. in ceea ce priv. profilul lucr. rezultate din tehnologiile de exec. adoptate sau sa prez. un contr.de prest. serv. in termen de valab. incheiat cu un astfel de lab.6.Decl. priv. personalul responsabil ptr. indepl. contr., impreuna cu inf. referitoare la studiile , preg. prof. si calif. acestuia in dom. lucr. ce urmeaza sa fie exec .7.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca disp. de cel putin urmatorul pers. de spec. necesar ptr. indeplinirea contr.: Proiectare: -ing.proiectant, cu studii de spec.in dom.CFDP-ing.geodez/topograf, autorizat in dom.cadastrului si geodezei;
-arh., cu studii superioare de spec., inregistrat la O.A.R.(Ordinul Arh. din Romania).- ing./subing.proiectant cu st.de spec.in dom.constr. civ., - ing./subing.proiectant cu st.de spec.in dom.inst. term, - ing./subing.proiectant cu st.de spec.in dom.inst. sanit., - ing./subing.proiectant cu st.de spec.in dom.inst. el. cu atestat.ANRE.Executie: - ing./subing. cu studii de inginerie constr. drumuri/poduri., constr. civ.-sef santier cu studii de inginerie-constr. drumuri/poduri/civ.-responsabili tehnici cu exec.-responsabili cu contr.teh. de calit.8. Angajamentul ofertantului privind res.umane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii APDRP , reprezentantii UCVAP si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR , masura 322-Contract de finantare C322010933100038
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Ploiesti, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str.Emil Zola , nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. + 40 244522445, Email:  [email protected], Fax:  40 244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Puchenii Mari (Primaria comunei Puchenii Mari)
Adresa postala:  Comuna Puchenii Mari, sat Puchenii Mari, nr.257, jud.Prahova, Localitatea:  Puchenii Mari, Cod postal:  107485, Romania, Tel. 0244477000, Email:  [email protected], Fax:  0244477305, Adresa internet (URL):  http: //www.pucheniimari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer