Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica si executie lucrari de "Canalizare, statie de epurare, inlocuire retea de alimentare cu apa potabila, sursa de alimentare cu apa potabila din subteran in comuna Ghindaresti, jud. Constanta"


Anunt de participare numarul 109928/20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHINDARESTI (PRIMARIAGHINDARESTI)
Adresa postala:  al. cimitirului; nr.386, Localitatea:  Ghindaresti, Cod postal:  907135, Romania, Punct(e) de contact:  Simion Vasile, Tel. 0241873077, Email:  [email protected], Fax:  0241873077, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica si executie lucrari de "Canalizare, statie de epurare, inlocuire retea de alimentare cu apa potabila, sursa de alimentare cu apa potabila din subteran in comuna Ghindaresti, jud. Constanta"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Ghindaresti
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica si executie lucrari de "Canalizare, statie de epurare, inlocuire retea de alimentare cu apa potabila, sursa de alimentare cu apa potabila din subteran in comuna Ghindaresti, jud. Constanta"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare tehnica si executie lucrari de "Canalizare, statie de epurare, inlocuire retea de alimentare cu apa potabila, sursa de alimentare cu apa potabila din subteran in comuna Ghindaresti, jud. Constanta"
Valoarea estimata fara TVA: 8, 372, 082RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare in valoare de 20.000 lei;
-garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat. Proiect finantat prin H.G. nr. 577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata;
5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata;
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte domeniile de activitate (ce trebuie sa corespunda categoriei de lucrari executate)valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
2.Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, insotit de contul de profit si pierdere (copie). Bilantul contabil trebuie vizat si inregistrat la DGFP.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Nivel minim impus: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 10.000.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie+ Lista privind lista principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;
2.Declaratie + Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
3.Fisa de informatii privind experienta similara pentru proiectare;
4.Fisa de informatii privind experienta similara pentru executie;
5.Recomandare (document constatator) din partea beneficiarilor pentru contractele impuse ca nivel minim, atat pentru servicii de proiectare cat si pentru executantul lucrarii;
6.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani pentru proiectare si executie;
7.Personalul responsabil cu indeplinirea contractului de proiectare + executie;
8.Informatii privind subcontractantii;
9.Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractului de proiectare + executie;
10.Declaratie privind respectarea reglementarilor privind conditiile de munca si protectia muncii;
11.Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru executant si proiectant (copie legalizata);
12.Certificat ISO 14001, sau echivalent, pentru executant si proiectant (copie legalizata);
13.Informatii privind asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de proiectare (PT+DE), in baza caruia s-au realizat urmatoareleobiective: canalizare, statie de epurare, reabilitare/extindere alimentare cu apa, sursa de alimentare.Se solicita atasarea in copie a contractului de proiectareimpus ca nivel minim, precum si adocumentelor constatatoare emise de catre beneficiarii contractului prin care se confirma indeplinirea in bune conditii a contractelor (procesul verbal de predare-primire al proiectului tehnic si o declaratie a autoritatii contractante ca lucraaile proiectate au fost executate sau sunt in curs de executie).4.finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract similar obiectului procedurii (canalizare, statie de epurare, reabilitare/extindere alimentare cu apa, sursa de alimentare), in valoare de minim8.000.000, 00 lei, fara TVA;Se solicita atasarea in copie a contractului de lucrari impus ca nivel minim, precum si adocumentelor constatatoare emise de catre beneficiarii contractului prin care se confirma indeplinirea in bune conditii a contractului (proces verbal de receptie finala sau proces verbal de receptie partiala ? pentru lucrari executate in valoare de minim 5.000.000 lei fara TVA).7.Pentru proiectare lista trebuie sa contina in mod obligatoriu: - inginer cu specializarea constructii hidrotehnice, cu experienta minim 5 ani inproiectare lucrari ediliare;
- inginer geolog cu experienta minim 5 ani inproiectare lucrari ediliare;Pentru executie lista trebuie sa contina: - Sef santier, persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii;
-Responsabil tehnic de executie atestat in domeniul constructiilor hidro-edilitare, - Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor edilitare- Responsabil SSM- sudori autorizatii ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitigurilor de PEHD, cu atestatul vizat la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Ghindaresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica va fi pusa la dispozitia operatorilor economici, gratuit, in format electronic, in baza unei adrese de solicitare venite din partea ofertantilor.Persoana de contact dna Cristian Doinita, tel. 0241/873099.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Str Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer