Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica si executie lucrari de reparatii generale si renovare pentru obiectivul "Modernizare corp A"


Anunt de participare numarul 64720/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE PASAPOARTE
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010436, Romania, Punct(e) de contact: str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti, Tel.021-2128444, In atentia: Spiridon Cosmin, Email: [email protected], Fax: 021-2128444, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica si executie lucrari de reparatii generale si renovare pentru obiectivul "Modernizare corp A"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 267, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In anul 2008 se va incheia unul sau doua contracte subsecvente in valoare de 733000 lei, iar in anul 2009 un contract subsecvent pentru executarea restului de lucrari
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractele subsecvente au ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executie lucrari de reparatii generale, renovare si modernizare pentru obiectivul "Modernizare corp A" - str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare tehnica si executie lucrari de reparatii generale si renovare
Valoarea estimata fara TVA: 8, 267, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitia de lucrari suplimentare necesare pentru finalizarea proiectului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare in valaore de 41.000 lei2. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri alocate de la bugetul de statPlata conform graficului de plati stabilit la semnarea contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
3. Certificate contatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si bugetele locale, valabile la data deschiderii ofertelor.
4. certificat emis in anul 2008 de catre Oficiul Registrului comertului, din care sa reiasa domeniul de activitate al ofertantului, care sa-i asigure posibilitatea realizarii obligatiilor contractuale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara- fisa de informatii generale- bilantul contabil la 30.06.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica: - lista principalelor prestari de servicii/lucrariexecutate in ultimii 5 ani- declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
2. Standarde de asigurare a calitatii: standardul ISO 9001 sau echivalent; standardul ISO 14001 sau echivalent.
3. Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract cu o valoare egala sau mai mare decat 560.000 lei pentru proiectare si 7.700.000 lei pentru lucrari (fara TVA). Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea valorii a cel mult trei contracte incheiate sau in curs de executie in ultimii 5 ani avand ca obiect servicii sau lucrari similare cu cele prevazute in documentatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3570390
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatie publicata in SEAP ca fisier atasat. Aceasta (si releveele)poate fi ridicata si de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor cap.IX din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Logistic
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr.29, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010436, Romania, Tel.021-2128444, Fax: 021-2128444
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer