Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizarea proiectul: Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare


Anunt de participare numarul 92144/11.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU sau DAN COCOSILA, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizareaproiectul: Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizareaproiectul: Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare in 2 etape: Etapa I- Proiectare tehnica: 2 luni de la primirea Ordinului administrativ de incepere executie predarea Proiectului tehnic, a Documentatiei Tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si a Autorizatiei de Construire si elaborarea Documentatie pentru Detalii de Executie si Caiete de Sarcini pentru executie lucrari inclusiv listele de cantitati.
Etapa II Executie lucrari: 36 luni .NOTA: Inceperea executiei contractului de lucrari este conditionata de obtinerea finantarii proiectuluiReabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare prin Programul Operational Regional, Axa 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul de interventie 3.1 Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71240000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa I- Proiectare tehnica
Se solicita oferta pentru:
Servicii de proiectare faza Proiect Tehnic (inclusiv verificator PT);
Proiect pentru Organizarea Executiei Lucrarilor (POE);
Documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, acordurilor si a Autorizatiei de Construire;
Elaborarea Documentatiei Detalii de Executie; Caiete de Sarcini pe specialitati inclusiv listele de cantitati de lucrari pe articole de deviz;
Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului si a celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina proiectantului, pe perioada de executie a lucrarilor
pentru Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare, proiect cu finantare prin Programul Operational Regional-Axa prioritara 3-Imbunatatirea infrastructurii sociale Domeniul major de interventie 3.1-Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
Etapa a II-a- Executie lucrariSe solicita oferta pentru:
1) executie lucrari Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris, Baia Mare
Valoarea estimata fara TVA: 54, 678, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 7, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul Consiliului Judetean Maramures- Fonduri europene: Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil (bilanturi auditate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conform ultimului bilant contabil anual, operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net;
- cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) sa fie va fi cel putin egala cu valoarea estimata a achizitiei (proiectare si executie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratia privindlista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Informatii generale privind angajatii;Personal ce va fi angajat in contract;Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui contract/unor contracte similare a caror valoare minima sa fie egala cu valoarea estimata a contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit.Cerinte minime de personal: a) pentru servicii de proiectare Expertul Cheie 1 Project Manager-Calificari si abilitati Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnicExpertul cheie 2 Arhitect coordonator - Studii superioare de lunga durata in domeniul arhitectura- Expertul Cheie 3 Expert rezistenta Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic (constructii civile) Expertul Cheie 4 Expert instalatii Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic (constructii sau instalatii)- Expert instalatii si echipamente medicale -Studii superioarede lunga durata in domeniul tehnic;b) pentru componenta de lucrari: Ofertantul activitatii de lucrari trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: un sef de santier cu vechime in executie de minim 5 ani un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, un inginer instalatii sanitare si termoventilatii un inginer instalatii electrice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
38luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 220
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanii imputernicii ai ofertanilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1 Reabilitarea/ modernizarea /echiparea infrastructurii servicilor de sanatate
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.+40-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504300, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: Baia Mare, str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 215090, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer