Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea ( PT + DDE+AT) si executia obiectivului : "Modernizare DN 72 Gaiesti Ploiesti km 0+000 a76+180


Anunt de participare numarul 53703/28.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea ( PT + DDE+AT) si executia obiectivului : "Modernizare DN 72Gaiesti Ploiestikm 0+000 a76+180
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 72Gaiesti Ploiestikm 0+000 a76+180
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea ( PT + DDE+AT) si executia obiectivului : "Modernizare DN 72Gaiesti Ploiestikm 0+000 a76+180
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
45221100-3-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea Proiectului Tehnic, a Detaliilor de Executie;
- Asistenta tehnica pe toata perioada de executie a lucrarii;
- Constructia obiectivului de investitiiModernizare DN 72Gaiesti Ploiestikm 0+000 a 76+180
Valoarea estimata fara TVA: 297, 159, 344RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 5.900.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXECUTANT SI PROIECTANT - Confirmarea Declaratiei se va face prin prezentarea Certificatelor privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 30.06.2008;
- catre bugetul local la data de 30.06.2008.-CertificatemisdeOficiulregistruluicomertuluide pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere
-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXECUTANT - Bilantul contabil din anul 2006 si 2007 - Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-Capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea -
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : Cerinta minima este de: Executant :594.318.689 lei (161.697.371 euro)-Cerinta minima pentru capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea este de: Cf= 50.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXECUTANT SI PROIECTANT - Fisa de informatii generale -certificarea sistemului de management a Calitatii firmelor ofertante, respectivISO 9001 -certificarea sistemului de management de Mediu-certificarea sistemului de management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale-Experienta similara - PENTRU EXECUTANTLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Fisa/fise de informatii privindexperienta similara-Executantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, apatru contracte de executie/modernizare drum national si a unui contract de executie pentru realizarea unui pod/pasaj/viaduct nou pe drum national sau reabilitarea unui pod/pasaj/viaduct pe drum national-PENTRU PROIECTANT-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Fisa/fise de informatii privindexperienta similara -Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Resurse umane-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a celor cinci contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani va fi egala sau mai mare de 290.029.982 lei (78.908.987 euro) din care 275.884.108 lei (75.902.855 euro)pentru lucrari de drum si 14.145.875 lei (3.891.896 euro) pentru realizarea unui pod/pasaj/viaduct nou pe drum national sau reabilitarea unui pod/pasaj/viaduct pe drum national.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 12:30
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei este 1500 lei inclusiv TVA, se achita in numerar la casieria unitatii in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 11:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45, etaj 4, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari/servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul acestei procedurii, in conformitate cu prevederile art.122 lit.j din OUG 34/2006, astfel cum a fost modificata si completata ulterior. Valoarea estimata a contractului fara TVA este 212.256.674 lei / valoarea estimata a contractului fara TVA inclusiv suplimentarieste 297.159.344 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030185, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer