Licitatie Publica - Proiectarea ( PT + DDE+AT) si executia obiectivului : "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000-11+100 si drum de legatura cu DN 73D
Anunt de participare numarul 65723/08.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri BucurestiB-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Maria Rebegea, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing.Maria Rebegea, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing.Maria Rebegea, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing.Maria Rebegea, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea ( PT + DDE+AT) si executia obiectivului : "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000-11+100 si drum de legatura cu DN 73D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 73 km 7+000-11+100 si drum de legatura cu DN 73D
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea ( PT + DDE+AT) si executia obiectivului : "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000-11+100 si drum de legatura cu DN 73D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea Proiectului Tehnic, a Detaliilor de Executie;
- Asistenta tehnica pe toata perioada de executie a lucrarii;
- Constructia obiectivului de investitii"Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000-11+100 si drum de legatura cu DN 73D
Valoarea estimata fara TVA: 216, 308, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 4.300.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in participatiune in conditiile impuse deprevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 30.10.2008;
- catre bugetul local la data de 30.10.2008
-CertificatemisdeOficiulregistruluicomertuluide pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere
Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006 si 2007- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - Capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea -
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este de: 270.385.650 lei (74.667.417 euro)Cerinta minima pentru capacitatea financiara a operatorului economic de a sustine lucrarea este de: Cf= 23.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale atestat APDP pt pers juridice din Romania Dosardeprezentareasistemuluipropriudeconduceresideasigurare a calitatii lucrarilor adaptat la specificul lucrarilor care se contracteaza - ISO 9001 ;ISO 14001;ISO 18001 ; Experienta similara-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani:
Fisa/fise de informatii privindexperienta similara- Executantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, a trei contracte de executie/modernizare drum national si a trei contracte de executie pentru realizarea unui pod/pasaj/viaduct nou sau reabilitarea unui pod/pasaj/viaduct-Fisa/fise de informatii privindexperienta similara- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti- Resurse tehnice- Resurse umane- Protectia muncii-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorilecelor sase contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani va fi egala sau mai mare de 107.655.762 lei (29.729.306 euro) din care 61.985.427 lei (17.117.372 euro)pentru lucrari de drum si 45.670.335 lei (12.611.934 euro)pentru realizarea unui pod/pasaj/viaduct nou sau reabilitarea unui pod/pasaj/viaduct-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 08:30
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei este 1.000 lei inclusiv TVA, se achita in numerar la casieria unitatii in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 11:30
Locul: Sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Lucrarile se estimeaza a se executa pe o perioada de 38 de luni (din care 8 luni proiectare si 30 de luni executie), la care se adauga60 de luniperioada de garantie a lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2008 15:41