Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea adaptarii proiectului pilot la conditiile specifice amplasamentului si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii BAZIN DE INOT OLIMPIC Tg. Mures, str. Aleea Carpati nr. 57, judetul Mures


Anunt de participare numarul 81640/07.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel.021/316.73.83/316.73.84, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: 021/316.73.81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania, Punct(e) de contact: Monica SEPTILICI, Tel.021 316 73 82, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: 021 316 73 80, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea adaptarii proiectului pilot la conditiile specifice amplasamentului si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii BAZIN DE INOT OLIMPIC Tg. Mures, str. Aleea Carpati nr. 57, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Tg. Mures, str. Aleea Carpati nr. 57, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea adaptarii proiectului pilot la conditiile specifice amplasamentului si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii BAZIN DE INOT OLIMPIC Tg. Mures, str. Aleea Carpati nr. 57, judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
45212212-5-Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea adaptarii proiectului pilot la conditiile specifice amplasamentului si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii BAZIN DE INOT OLIMPIC Tg. Mures, str. Aleea Carpati nr. 57, judetul Mures
Valoarea estimata fara TVA: 32, 565, 138RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 250.000 RON sau echivalent in Euro; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :10% din valoarea contractului de lucrari (inclusiv proiectarea).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Fondul National de dezvoltare al M.D.R.L., credite externe si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal; Certificat de atestare fiscala; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilla 31/12/2008; Declaratii privind cifra de afaceri globala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru executant si ultimii 3 ani pentru proiectant; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (cerinta minima); Resursetehnice cuechipamentele necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari si soft specializat (AUTOCAD, Corel Draw, 3Dmax, programe de calcul structural)pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare (cerinta minima); Resurse umane. Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de proiectare si executie lucrari, asigurarea a cel putin unui manager de proiect, unui sef santier, precum si a responsabililor tehnici cu executia atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate, a unui controlor de calitate si a unui Coordonator de proiectare (cerinta minima); CertificatdeatestareISO-9001 (cerinta minima); Certificat ISO 14001 (cerinta minima) ; Certificat ISO 18001 (cerinta minima).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara. Ofertantii, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel putin 5 contracte care au avut ca obiect executarea lucrarilor aferente realizarii unui bazin de inot competitional, bazine de retentie, bazine de aerare sau decantare, avand capacitatea de minim 2.500 mc, cu o valoare a contractului de executie de minim 5.000.000 Euro. Ofertantii, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 3 ani a unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare (SF+PT+DDE+CS) realizarii unui bazin de inot competitional, bazine de retentie, bazine de aerare sau decantare, avand capacitatea de minim 2.500 mc, cu o valoare a contractului de proiectare de minim 100.000 Euro. Conditia minima de calificare pentru demonstrarea capacitatii profesionale si a experientei similare se considera indeplinirea cumulativa a cerintelor pentru activitatile de proiectare si executie-(cerinta minima); Ofertantul va face dovada ca are experienta in realizarea a cel putin un contract finalizat in sistem proiectare executie ( design build ). In cazul in care capacitatea de proiectare este dovedita prin asociere, atat executantul cat si proiectantul este obligat sa dovedeasca ca a finalizat cel putin un contract in sistem proiectare executie ( design build). In cazul in care executia lucrarilor de constructii montaj se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta numai Formularul C1, care sa aiba profil de activitate in domeniu. (cerinta minima) ; Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari in original sau copie legalizata, (cerinta minima);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 13:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica se va procura de la sediul CNI SA - Serviciul achizitii publice si contractare, situat in Piata Natiunilor Unite nr. 8, bloc 108, sector 5, Bucuresti , Tel :021 316.73.82; Fax: 021 316.73.80.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/ 3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Tel.021/ 3167383, Email: [email protected], Fax: 021/ 3167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer