Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - proiectarea, furnizarea si instalarea unor sisteme de monitorizare a conditiilor meteo, a tipului depozitelor de precipitatii, alertare si previzionare a conditiilor meteo la/de pe suprafata pistelor, precum si asigurarea serviciilor de instruire si mente


Anunt de participare (utilitati) numarul 90983/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Valentina Harabor, Tel.0212041408, Fax: 0212014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
proiectarea, furnizarea si instalarea unor sisteme de monitorizare a conditiilor meteo, a tipului depozitelor de precipitatii, alertare si previzionare a conditiilor meteo la/de pe suprafata pistelor, precum si asigurarea serviciilor de instruire si mentenanta in perioada de garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectarea, furnizarea si instalarea unor sisteme de monitorizare a conditiilor meteo, a tipului depozitelor de precipitatii, alertare si previzionare a conditiilor meteo la/de pe suprafata pistelor, precum si asigurarea serviciilor de instruire si mentenanta in perioada de garantie.
79930000-2 Servicii de proiectare specializata, 48131000-5 Pachete software pentru asistenta la sol pentru aviatie, 72267000-4 Servicii de intretinere si reparatii de software, 38120000-2 Instrumente de meteorologie, 38128000-8 Accesorii pentru instrumente de meteorologie, 51215000-2 Servicii de instalare de echipament meteorologic, 50324100-3 Servicii de intretinere a sistemelor, 80510000-2 Servicii de formare specializata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
38120000-2-Instrumente de meteorologie (Rev.2)
38128000-8-Accesorii pentru instrumente de meteorologie (Rev.2)
48131000-5-Pachete software pentru asistenta la sol pentru aviatie (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 437, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant pt part 20.000 lei.Garant de buna exec a contract 10% din val totala a contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare, Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pentru efectuarea de activitati de proiectare, realizare sistem de monitorizare al aspectului ghetii, alertare si previzionare pentru suprafetele de miscare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Exper.similara: in ultimii 3 ani cel putin: a)1 contr avand ca obiect proiect.de sisteme de monitoriz.a cond. meteo, a tip.depozitelor de precipitatii, alertare si previzionare a condit. meteo la/de pe suprafat pistelor;b)1 contr avand ca obiect furniz.si implement. de sisteme de monitoriz.a condit. meteo, a tipului depozitelor de precipitatii, alertare si previzionare a conditiilor meteo la/de pe suprafata pistelor;Cerint prev la lit. a)sib) pot fi indepl si prin prezent a cel putin unui contract avand ca obiect proiect, furniz si implem.de sisteme de monitoriz a cond.meteo, a tip depozit.de precipitatii, alertare si previz.a condit meteo la/de pe supr pistelor.Fisa de exp similara ref la un contr incheiat cu un benef/client trebuie sa fie insotita oblig de recomandarea din partea benef./client
2.Resurse umane: ofertantul sa detina min. urmat pers. specializ ptr indepl. contr.: a)manager de proiect cu certif de atest profesionala, b) cel putin un proiectant care safi participat la elab. unui proiect privind sisteme a monitorizare a conditiilor meteo la suprafata pistei pentru aeroport. internat.;c) cel putin un dirig. de santier cuatestat sau echivalent care sa fi participat la implement. unui sistem de monitoriz. a cond. meteo pentru aeroport. internat.Personalul desemnat de contractant trebuie sa aiba minim 3 ani de experienta in domeniile prevazute la lit. a), b) si c) pentru aeroport. internat. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care nu exista subcontra. se va depune o declaratie in acest sens.Subcontractantii trebuie sa detina Autorizatie AACR pentru efectuare activitati de proiect, realiz sistem monitoriz al aspectului ghetii, alertare si previzionare pt supraf. miscare, functie de partea de contr. subcontract.
Standarde de asig. a calitatii.Ofertantul trebuie sa indepl. oblig. urmat. cerinte minime privind standarde de asigurare a calitatii, respectiv: 1. Certificarea sistemului calitatii, conform EN ISO 9001 pentru proiect, furniz si implement de sisteme meteo sau echivalent pe numele ofertantului-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2010 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0212013517, Fax: 0212014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer