Licitatie Publica - PROIECTAREA LUCRARILOR PENTRU REMEDIEREA SITUATIEI APARUTE IN URMA ALUNECARILOR DE TEREN DE LA AEROPORTUL SIBIU IN ZONA 09, IN ANUL 2010
Anunt de participare numarul 123196/10.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0269-217733-190 sau 191, In atentia: RADU GANEA, Email: [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTAREA LUCRARILOR PENTRU REMEDIEREA SITUATIEI APARUTE IN URMAALUNECARILOR DE TEREN DE LA AEROPORTUL SIBIU IN ZONA 09, IN ANUL 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: AEROPORTUL INTERNATIONAL SIBIU
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTAREA LUCRARILOR PENTRU REMEDIEREA SITUATIEI APARUTE IN URMAALUNECARILOR DE TEREN DE LA AEROPORTUL SIBIU IN ZONA 09, IN ANUL 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTAREA LUCRARILOR PENTRU REMEDIEREA SITUATIEI APARUTE IN URMAALUNECARILOR DE TEREN DE LA AEROPORTUL SIBIU IN ZONA 09, IN ANUL 2010
Valoarea estimata fara TVA: 756, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
62 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 15.000 lei;garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Sibiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata stat si locale
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificataCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabilintocmit la 31.12.2010 insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.
Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demostra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Operatorul economic stabilit castigator va prezenta o asigurare de raspundere profesionala pentru o valoare minima/eveniment de minim 1.000.000 euro, cu un numar nelimitat de evenimente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim: 1.200.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principale prestari de serviciiin ultimii 3ani.Lista de experienta similara.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: dotari minime solicitate: instalatie de foraj pentru investigatii cu adancime de forare minim 50 de metri;laborator de geotehnica gradul II;soft de proiectare licentiatspecific pentru: proiectarea constructiilor (modernizarilor) de infrastructura de transport;proiectarea retelelor edilitare;proiectarea structurilor de rezistenta in constructii;elaborarea devizelor (listelor de cantitati);statie totala pentru lucrari topografice;echipament GPS pentru determinarea coordonatelor proiectie STEREO 70;mijloace de transport.Declaratie cu numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, precum si declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de proiectare, asigurarea a cel putin unui manager de proiect, si a unui sef de proiect.Informatii privind subcontractanti /asociatiiSR EN ISO 9001 sau altele echivalente privindmanagementul calitatii in domeniul proiectarii pentru constructii, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6; Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal...art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN SIBIU - Compartiment juridic
Adresa postala: str. G-ral Magheru nr.14, Localitatea: sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. 0269-217733, Email: [email protected], Fax: Fax: 0269-436479, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 07:46