Licitatie Publica - PROIECTAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII " SEDIU PENTRU PARCHETUL DE PE LANGA CURTEA DE APEL BUCURESTI "
Anunt de participare numarul 58334/12.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PARCHETUL DE PE LANGA CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str.scaune nr.1-3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: eleonora pirgaru, Tel.3147917, Email: [email protected], Fax: 3147917
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTAREA OBIECTIVULUIDE INVESTITII " SEDIU PENTRU PARCHETUL DE PE LANGA CURTEA DE APEL BUCURESTI "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: BUCURESTI STR. SCAUNE NR.1, SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intocmire studii geo, topo, studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, documentatie pentru autorizatie de construire, documentatie pentru autorizatie de demolare, deviz general si confidential cat si devizul general dupa desemnarea ofertei castigatoare a contractului de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222100-2 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE TOTALA
Valoarea estimata fara TVA: 647, 159RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 01.07.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Prezentarea garantiei de participare in cuantum de 12.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PE BAZA DE FACTURA SI PV RECEPTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare Formular 12 I, inclusiv CV urile acestora si atestarileb)Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: completareFormular 13 B http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare Formular 20Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3aniCifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), in domeniul de activitate aferent contractului de servicii (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu1.100.000 lei(inclusiv TVA) si echivalentEuro.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2005, 2006 si 2007.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Cerinta obligatorie: Prezentare copii dupa Bilantul contabil intocmit la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente, sau balanta de verificare la data de 31.12.2007.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2007, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2007, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Prezentare lista cu principalele prestatii in ultimii 3 ani prin completare Formular 12E si prezentarea in copie a minim unui contract similar cu obiectul achizitiei;Se va prezenta recomandare de la beneficiar si proces verbal de receptie Se vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente tehnice si soft de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului; Formularul 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1166
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 11:00
Locul: LA AUTORITATEA CONTRACTANTA, INTRAREA B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICIRE SCRISA A PERSOANEI PARTICIPANTE LA PROCEDURA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ORDONATOR SECUNDAR DE CREDITE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania, Adresa internet (URL): WWW.JUST.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC - PICCJ
Adresa postala: STR. LIBERTATII NR.14 SECTOR 5, ET.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021/3193833, Fax: 0213193833, Adresa internet (URL): WWW.MPUBLIC.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 14:40