Licitatie Publica - Proiectarea (PT, DE , DT) si executia lucrarilor ,,Reabilitare DJ 506A, Purani Rasmiresti limita judet Giurgiu, km 0+000 14+000 (14,000 km)
Anunt de participare numarul 85340/26.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Email: [email protected], Fax: 0247/314415, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Dezvoltare Locala, camera 77
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare Locala, camera 77, Tel.0247/421132, In atentia: Pascutu Victorita, Fax: 0247/421132
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compartimentul achizitii publice, camera 53
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii publice, camera 53, Tel.0247/311201 int.394, In atentia: Popescu Aurelia Magdalena, Fax: 0247/421132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea (PT, DE , DT) si executia lucrarilor , ,Reabilitare DJ 506A, Purani Rasmiresti limita judet Giurgiu, km 0+000 14+000 (14, 000 km)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ 506A, Purani Rasmiresti limita judet Giurgiu, km 0+000 14+000, jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea (PT, DE, DT) si executia lucrarilor , ,Reabilitare DJ 506A, Purani Rasmiresti limita judet Giurgiu, km 0+000 14+000 (14, 000 km).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor proiecta (PT, DE, DT) si executa lucrarile de , ,Reabilitare DJ 506A, Purani Rasmiresti limita judet Giurgiu, km 0+000 14+000 (14, 000 km).
Valoarea estimata fara TVA: 9, 536, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 100.000 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat-H.G.nr. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006insotita de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine - Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Persoane juridice /fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, in valabilitate, la data deschiderii ofertelor sau autorizatie de functionare/altele echivalente.Persoane juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min. 18.000.000 lei, adica 4.242.281 euro (1 euro = 4, 2430 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani contracte de lucrari de reabilitare drumuri dupa cum urmeaza:
- suma valorilor lucrarilor executate in ultimii 5 ani , incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de min. 9.000.000 lei adica 2.121.141 Euro (1 euro = 4, 2430 lei)Lacontractele prezentate in lista se vor prezenta pentru fiecare, in copie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului vizata de I.S.C/document constatator.Informatii referitoare la personal:
a) Pentru proiectare
Se vor prezenta in copie, documente justificative pentru: - 2 specialisti cu studii superioare in drumuri si poduri, cu experienta in proiectare lucrari drumuri si poduri de min.3 ani. Proiectarea se poate realiza si cu firme specializate in baza contractelor incheiate legal.
b) Pentru executie
Se vor prezenta in copie, documente justificative pentru:
- 1 inginer drumuri angajat cu carte de munca de catre operatorul economic;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca de catre operatorul economic sau contract cu firma de specialitate;
- responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca de catre operatorul economic sau contract cu firma de specialitate.
c)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Se solicita completarea Formularului nr. 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.
Se solicita ISO 9001 - Se vor accepta si certificate echivalenteSe solicita ISO 14001 - Se vor accepta si certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita conform solutiei tehnice din studiul de fezabilitate urmatoarele autovehicule si utilaje de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Statie de asfalt minim 90 to/ora = 1 buc, Statie de betoane automatizata = 1 buc, Finisorechipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longitudinale ( latime minima = 3, 0 m)= 1 buc, Autogreder = 1 buc, Incarcator frontal = 1 buc, Balastiera autorizata pentru exploatare si cu permis in valabilitate = 1 buc, Cilindru vibrator = 1 buc, Cilindru pe pneuri = 1 buc, Autobasculante de 16 t = 5 buc, Autogudronator pentru emulsie = 1 buc, Perie mecanica = 1 bucSe solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului( act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la autovehiculele si utilajele solicitate mai sus.Pentru utilaje se vor prezenta rapoartele de inspectie ( in copie), in valabilitate, emise de organisme acreditate (pentru balastiera si autobasculante nu se solicita rapoarte de inspectie).Pentru asigurarea temperaturilor corespunzatoare la preparare, asternere si cilindrare a mixturii asfaltice, statia de asfalt (fixa sau mobila) de minim 90 to/oratrebuie sa fie cu raport de inspectie in valabilitate emis de organisme acreditate, cu autorizatie de mediu, in valabilitate si sa fie amplasata in judetul Teleorman sau in judetele limitrofe. In acest sens se vor prezenta documente justificative.Pentru Statia de betoane automatizata se va prezenta raport de inspectie, certificat de atestare si autorizatie de mediu, in valabilitate.Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca preturile pentru produsele de balastiera sunt preturi aprobate de Ministerul Finantelor Publice - Directia Generala Ajutor de Stat, Practici Neloiale si Preturi Reglementate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei (proiectare si executie)
51%
Descriere:
2.
Solutia tehnica (proiectare)
25%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
7%
Descriere:
4.
Perioadade mobilizare (durata de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor pana la data inceperii executiei)
7%
Descriere:
5.
Durata garantiei lucrarii
2%
Descriere:
6.
Durata de realizare a documentatiei(proiectare)
3%
Descriere:
7.
Durata de executie (lucrari)
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201, int.334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 14:02