Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea (PT, DE, CS) si executia lucrarilor in cadrul obiectivului modernizare DJ 709 D km 16+300- km 23+300 SEITIN- NADLAC


Anunt de participare numarul 85916/07.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281885, 0733441434, In atentia: Pavel Zahorecz, Diana Puia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257250170, Adresa internet (URL): www. cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea (PT, DE, CS)si executia lucrarilor in cadrul obiectivului modernizare DJ 709 D km 16+300- km 23+300 SEITIN- NADLAC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Proiectarea (PT, DE, CS)si executia lucrarilor in cadrul obiectivului modernizare DJ 709 D km 16+300- km 23+300 SEITIN- NADLAC
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea (PT, DE, CS)si executia lucrarilor in cadrul obiectivului modernizare DJ 709 D km 16+300- km 23+300 SEITIN- NADLAC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea (PT, DE, CS)si executia lucrarilor in cadrul obiectivului modernizare DJ 709 D km 16+300- km 23+300 SEITIN- NADLAC. Lucrarile se vor executa pe baza de comanda, pe categorii de lucrari, iar graficul de executie se va stabili de comun acord intre parti.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 932, 439RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentarea lucrarilor simil. cfm art.122, lit.j.OUG 34/2006, act.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 48 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 100.000lei, garantia de buna executie este de 5 % din pretul contractului de executie, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu, fond de rulment
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Formularul nr. 12A, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006- Formularul nr. 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugetul consolidat ANAF, Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 12C, Certificat constatator emis de ORC, Codul de inregistrare eliberat de ORC, Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate trebuie sa fie de minim: 15.800.000 lei, respectiv 3.741.505euro, Lichiditate generala min.95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale formular nr.1, Experienta similara formular nr.2, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-formular 12 E. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formular 12 F, certificat de atestare APDP, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatformularul 12 I, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice formular 12 H, Certificat ISO 14001, masurile de protectie ale mediului-declaratie pe propria raspundere, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiformularul 12 G, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular 3, acord de asociere Formular 2, Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul/asociatii se vor obliga sa respecte masurile de protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contract similar de proiectare cu o valoare totala minima 80.000 lei(18.944euro), un contract similar de executie cu o valoare totala minima de7.500.000 lei(1.776.031 euro), pt. proiectare 1 inginer de drumuri, Pentru executie: coordonatorul de proiect, inginer drumuri si poduri, 1 inginer responsabil tehnic cu executia, 1 responsabil cu calitatea, 1 inginer drumuri si poduri, 1 inginer topograf, pt.laborator propriu de gradul II documentele de calificare ale personalului, 1 statie de preparat mixturi asfaltice, autobasculante pentru transport mixturi asfaltice prevazuta cu prelata, utospeciala cu matura mecanica, autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase 1 buc, repartizator de asfalt 1 buc, vibrocompactor cu cilindru lis si tractiune integrala 1 buc, vibrocompactor cu pneuri 1 buc, autogredere 1 buc, laborator de gradul IIautorizat ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul servicii proiectare
20%
Descriere:
2.
pretul pt.executia lucrarilor
50%
Descriere:
3.
durata de proiectare
10%
Descriere:
4.
oferta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 09:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Str. Vasile Milea nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Biroul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer