Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executarea lucrarilor de constructii - montaj la Cladirea Laborator FAIR/NUSTAR, Cladirea Laborator TANDIMED, Cladirea Laborator CEXMECDIF


Anunt de participare numarul 71799/09.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: Ro077125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel.0214042318, In atentia: Cristina Balas, Email: [email protected], Fax: 0214042318, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executarea lucrarilorde constructii - montaj la Cladirea Laborator FAIR/NUSTAR, Cladirea Laborator TANDIMED, Cladirea Laborator CEXMECDIF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul IFIN-HH, Str. Reactorului nr.30, Magurele, Jud.Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarilorde constructii - montaj la Cladirea Laborator FAIR/NUSTAR, Cladirea Laborator TANDIMED, Cladirea Laborator CEXMECDIF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform studiu fezabilitate, caiet de sarcini si model contract.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare conform prevederilor HG925/2006, in cuantum de 100000 lei, garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat : Contract de Finantare incheiat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12A si 12B din ordinul 155/2006 privind aprobarea ghidului pentru atribuirea contractelor de achizitie publica), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - original, Certificat de atestare fiscala - original, Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007 inregistrate de organele competente, Cifrade afaceri medie anuala trebuie sa fie minim 25 mil lei, Media profitului anual trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani -Formularului 4.3.1.A, Lista personalului responsabil cheie -Formularului 4.3.1.B si Formularului 4.3.1.D, Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii-Formularului 4.3.1.C, informatii referitoare la echipamentele specifice lucrarilor de constructii montaj-Formularului 4.3.2., Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii-Formularul 4.3.3, Ofertantul (leaderul Asociatiei) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara si va completa Formularul 4.3.4., Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) cel putin 1 contract de lucrari in domeniul constructiilor (proiectare si executie), in valoare de cel putin 2, 5 mil. lei sau 2 (doua) contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 4, 25 mil. lei. Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 4.3.5)pentrucontracte similare, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani, Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere autentificata la notariat, referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 3 ani-Formularul 4.4.1, Dosar de prezentare a sistemului de management si de asigurare a calitatii lucrarilor si materialelor utilizate si livrate-Formularul 4.4.2, Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale-Formularul 4.4.5, Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului-Formularului 4.4.6,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 11:00
Locul: IFIN-HH, str. Reactorului nr.30, Magurele - Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, ,Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Reactorului nr.30, Magurele, Jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel.021.404.23.00, Fax: 021.457.44.40
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2009 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer