Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executarea lucrarilor de constructie - montaj privind consolidarea si reabilitarea Cladirii nr 37 Centrul de Conferinte


Anunt de participare numarul 98129/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: Ro077125, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Ionut Stefan, Tel.0214042318, In atentia: Ioan Ionut Stefan, Email: [email protected], Fax: 0214042318, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executarea lucrarilor de constructie - montaj privind consolidarea si reabilitarea Cladirii nr 37 Centrul de Conferinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul IFIN-HH, Str. Atomistilor, Nr. 407, Magurele, Jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarilor de constructie - montaj privind consolidarea si reabilitarea Cladirii nr 37 Centrul de Conferinte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executarea lucrarilor de constructie - montaj privind consolidarea si reabilitarea Cladirii nr 37 Centrul de Conferinte
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 15.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 20.000 RONCuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica, in Leiexclusiv TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 1 si formular 2), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3), Certificat de atestare fiscala si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Acord de asociere (formular 24), Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata, Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in original, sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (formular 4), Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la 31.12.2008 , 31.12.2007 si 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente, Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani -2006, 2007, 2008 (formular 4).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani -2006, 2007, 2008 (formular 4): Cifra medie de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuiesa fie de minim 3.000.000 lei pentru ofertantul individual sau pentru ofertantul asociere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii si lucrari realizate in ultimii 3 ani (formular 6), Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 13),
Copiilecontractelor propuse ca experienta similara, Recomandari de la beneficiar cu calificativul , ,foarte bine,
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 7), Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (formular 8), Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale (formular 10), Informatii privind dotarile specifice (formular 11), Informatii privind subcontractanti (formular 12), Standarde de asigurarea calitatii (formular 15), Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului (formular 25).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 13): Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de lucrari in domeniul constructiilor (proiectare si executie), in valoare de cel putin 1.500.000 lei sau2 (doua) contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Reactorului, nr.30, Localitatea: Magurele-Ilfov, Cod postal: 077125, Romania, Tel.021.404.23.18, Fax: 021.404.23.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 19:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer