Licitatie Publica - Proiectarea si executarea lucrarilor de constructii - montaj la cladirea laborator FAIR/NUSTAR, cladirea laborator Tandimed, cladirea laborator CEXMECDIF
Anunt de participare numarul 99116/03.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: Ro077125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele-Ilfov, Tel.0214042318, Email: [email protected], Fax: 0214042393, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executarea lucrarilor de constructii - montaj la cladirea laborator FAIR/NUSTAR, cladirea laborator Tandimed, cladirea laborator CEXMECDIF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele -Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarilor de constructii - montaj la cladirea laborator FAIR/NUSTAR, cladirea laborator Tandimed, cladirea laborator CEXMECDIF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executarea lucrarilor de constructii - montaj la cladirea laborator FAIR/NUSTAR, cladirea laborator Tandimed, cladirea laborator CEXMECDIF
Valoarea estimata fara TVA: 7, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Da, garantie de participare in valoare de 70.000lei, garantie de buna executie10% din valoarea ctr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat , plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ( formular 1 si formular 2)
2. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului ( copie legalizata)
3. Formular 4 - fisa informatii generale
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului (original sau copie legalizata)5.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat(original sau copii legalizate)6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 37.Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la 31.12.2008 , 31.12.2007 si 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente.
2) Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006
3)Informatii generale - Formularul 4-Cifra medie de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 10.000.000 lei pentru ofertantul individual sau pentru ofertantul asociere".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand principalele lucrari similare in ultimii 5 ani ( beneficiari , valori) - Formular 6, 2.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari in domeniul constructiilor (proiectare si executie), in valoare de cel putin 6 mil. lei sau 2 contracte (un contract proiectare si un contract executie sau 2 contracte proiectare si executie) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 7, 5 mil. lei3)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formularul nr. 74)Formularul nr. 8- Informatii referitoare la personalul de conducere)5)Se solicita deasemenea ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa, urmatoarele specialitati: - arhitect cu drept de semnatura;
- inginer structurist;
- - ingineri proiectanti retele si instalatii ( gaze, electrice (joasa tensiune, curenti slabi), sanitare, termice si climatizare
- lista verificatorilor de proiect atestati pe specialitati.-reprezentant tehnic de executie6)Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca persoanele mentionate la pct. 1, 2, 3 si 5 sunt angajati cu contract de munca prezentand in acest sens certificat cu lista angajati vizat de ITM /Se accepta, pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, prezentarea si a altor documente, cum ar fi declaratii semnate de personalul in cauza, prin care se obliga sa incheie contract (de munca, de prestari servicii etc., in conditiile legii) si sa desfasoare activitatile care ii revin din caietul de sarcini pentru ofertant, in cazul in care este declarat castigator7)Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii stipulate prin legislatia muncii in Romania- formular 108)Informatii privind dotarile specifice - Formularul 119)Informatii privind subcontractanti - Formularul nr. 1210)Istoricul litigiilor - Formularul 14 .11)Standarde de asigurarea calitatii - Formularul 1512)Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului- formular 25
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 10:00
Locul: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele, Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.420
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sectorul 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.319.51.80; 021.319.51.81; 021.31951.83, Fax: 021.319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Reactorului, nr.30, Magurele, Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel.021.404.23.00, Fax: 021.457.44.40
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 08:46