Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTAREA SI EXECUTIA DE FACILITATI NECESARE FUNCTIONARII ECHIPAMENTELOR DE COMUNICATII IN CAZARMA 2765 TUZLA - si anume proiectarea si executia de drumuri de acces si alei interioare, imprejmuire din materiale nemetalice zona tehnica, racord electric l


Anunt de participare numarul 118661/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA CODREANU, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTAREA SI EXECUTIA DE FACILITATI NECESARE FUNCTIONARII ECHIPAMENTELOR DE COMUNICATII IN CAZARMA 2765 TUZLA - si anume proiectarea si executia de drumuri de acces si alei interioare, imprejmuire din materiale nemetalice zona tehnica, racord electric la postul de transformare, retea de iluminat perimetral zona tehnica si grup electrogen, amenajarea terenului pentru instalarea antenelor de receptie ale echipamentelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cazarma 2765 Tuzla, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTAREA SI EXECUTIA DE FACILITATI NECESARE FUNCTIONARII ECHIPAMENTELOR DE COMUNICATII IN CAZARMA 2765 TUZLA - si anume proiectarea si executia de drumuri de acces si alei interioare, imprejmuire din materiale nemetalice zona tehnica, racord electric la postul de transformare, retea de iluminat perimetral zona tehnica si grup electrogen, amenajarea terenului pentru instalarea antenelor de receptie ale echipamentelor - DOCUMENTATIE TEHNICA CU DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI A AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU ORGANIZAREA EXECUTIEI LUCRARILOR, VERIFICARE PROIECT TEHNIC, EXECUTIE LUCRARE SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA DERULARII CONTRACTULUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI NR. 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45342000-6-Montare de garduri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR.1 LA CAIETUL DE SARCINI.Se accepta achiz de lucr suplim cf art. 122 lit. i din OuG 34/2006. Se accepta achiz de noi lucr similare celor achiz prin prez proced cf art. 122 lit. j din OuG 34/2006. Valoarea estimata publicata in prezentul anunt cuprinde valoarea estimata a serv de proiectare, executie lucrare si asistenta tehnica care formeaza obiectul prezentei licitatii si valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari (inclusiv proiectare si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor) care sunt similare lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 045, 982.12RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ulterior este posibila achizitionarea de lucrari similare conform art 122 lit j din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.05.2011 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part. 10.460 lei conform cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform Fisei de date cap. VI.6)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.2.Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate lucrari de iluminat exterior perimetral, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local.5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei din care sa reiasa ca ofertantii participa la licitatie cu oferta independenta.
6.Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. de cel putin 1.800.000, 00 lei, reprezentand -428.082, 19 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari de instalare de echipament de iluminare exterioara;2. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari de constructii de drumuri;3. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte al caror obiect a fost montare de garduri;4. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a maxim 2 contracte al caror obiect a fost servicii de proiectare;5.Sa dispuna de personal tehnic: RTE si CQ;6.Numar minim de personal de specialitate;7.Necesar minim de utilaje;8. Atestat ANRE;9.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;10.Respectarea standardelor minime privind sistemul de management de mediu;
11.Respectarea standardelor privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 200.000 lei fara TVA, respectiv 47.564, 69 euro; 2.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 100.000 lei fara TVA, respectiv 23.782, 34 euro; 3.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 150.000 lei fara TVA, respectiv 35.673, 52 euro; 4.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 40.000 lei fara TVA, respectiv 9.512, 94 euro;5. autorizat de un organism abilitat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;6.din surse proprii: 1 ing. inst electrice, 10 muncit calif inst electricieni, 10 muncit necalif, pt proiectare pers angajat sau prin colaborare pe specialitati;7. din surse proprii sau inchirieri: 1 autobasculanta 16 t, 1 automacara 16t/forta, 1 buldoexcavator, 2 buc. cleste sau presa de papuci pentru legarea si mansonarea conductorilor electrici, 2 buc. tuburi termocontractibili pentru mansonarea conductorilor electrici;8. Atestat ANRE de tip C1A (proiectare) si de tip C2A (executie) conform Regulamentului din Ordinul 24/2007;9.respecta asigurarea calitatii pentru lucrarile de instalare de echipament de iluminare exterioara;10.respecta standardele de mediu pentru lucrarile de instalare de echipament de iluminare exterioara;11.respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2009-I-2765 TUZLA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S56-090891 din 22.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, eventual obs. CVAP VRANCEA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Doc. de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamentul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor(nume, prenume si CNP); ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op. ec. acordul privind vizitarea amplasamentului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani / Biroul juridic
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237213155, Email:  [email protected], Fax:  0237213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer