Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului de investitii "Amenajare r. Trotus si afluenti pe tronsonul Ghimes-Urechesti, judetul Bacau".


Anunt de participare numarul 55152/12.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului de investitii "Amenajare r. Trotus si afluenti pe tronsonul Ghimes-Urechesti, judetul Bacau".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Lucrarile sunt amplasate pe ambele maluri ale raului Trotus, intre localitatile Ghimes (in zona amonte) si Urechesti (in zona aval), precum si pe principalii afluenti, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificarea tehnica a acestora si executarea lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului de investitii "Amenajare r. Trotus si afluenti pe tronsonul Ghimes-Urechesti, judetul Bacau".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232800-2-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exemplare (pentru fiecare faza de proiectare - P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificarea tehnica a acestora, intocmirea tuturor documentatiilor pentru obtinere avize si autorizatii, intocmirea documentatiilor pentru scoatere terenuri din circuitul agricol (daca este cazul), asistenta tehnica si executarea lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii "Amenajare r. Trotus si afluenti pe tronsonul Ghimes-Urechesti, judetul Bacau", respectiv 14 obiecte de investitie totalizand 101, 175 km aparari de mal, 110, 975 km recalibrare albie si 309 praguri de fund.
Valoarea estimata fara TVA: 519, 751, 827RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art. 122, alin. j din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.600.000 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea (fara T.V.A.) a fiecarei facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat din credite externe acordate de B.D.C.E. si cofinantat de la Bugetul de Stat, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea; Cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatiedefunctionare/alteleechivalente; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale.
Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte obiectul activitatii (in original sau copie legalizata). Aceste documente vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari; fisa de informatii generale a operatorului economic; bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat (copiesemnata si stampilatapefiecarepagina); fisa privind informatiile financiare (exercitiu financiar pozitiv); rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; asigurarea riscului profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceriinultimii 3 (trei) ani trebuie safiecelputin egala cu 150.000.000 lei pentru executie de lucrari si cel putin egala cu 5.500.000 lei pentru servicii de proiectare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 (cinci) ani; Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 (trei) ani; Recomandari de la alti beneficiari; Declaratie si lista privind echipamentele tehnice, instalatiile, mijloacele de transport etc de care dispune; Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru proiectarea si executia lucrarilor (insotite de CV-uri); Lista cu subcontractantii (daca este cazul); Acordul de asociere (daca este cazul); Certificare ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente; Informatii privind masurile de protectia muncii si protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca, in ultimii 5 ani, operatorul economic sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1(unu) contract de executie de lucrari similare (lucrari hidrotehnice) de valoare egala sau mai mare de 150.000.000 lei. De asemenea, se solicita ca, in ultimii 3 ani, operatorul economic sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1(unu) contract de prestari servicii similare (proiectare lucrari hidrotehnice) de valoare egala sau mai mare de 1.200.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7647/06.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529, Trezoreria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 11:00
Locul: Directia Apelor SIRET Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat din credite externe acordate de B.D.C.E. si cofinantat de la Bugetul de Stat, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006.
VI.3) Alte informatii
Pentru obtinerea Documentatiei de atribuire, operatorii economici trebuie sa-si exprime intentia de a achizitiona documentatia printr-o scrisoare adresata Autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare (conf. art. 280, alin. 5 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor SIRET Bacau Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 18:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer