Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru proiectul Platforma zonala de compostare din municpiul Dej
Anunt de participare numarul 45517/06.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Pop, Tel.0264214742, Email: [email protected], Fax: 0264214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru proiectul Platforma zonala de compostare din municpiul Dej
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Principalul loc de prestare a serviciului de proiectare : Sediul OfertantuluiPrincipalul loc de executie a lucrarilor: Municipiul Dej, Str.Salciilor FN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia statie regionala de compost, Principalul loc de prestare a serviciului de proiectare : Sediul Ofertantului (cod CPV: 74232200-6)
Principalul loc de executie a lucrarilor: Municipiul Dej, Str.Salciilor FN(cod CPV 45000000-7)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT TEHNIC SI LUCRARI DE CONSTRUCTII CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 547, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuanrum de 7000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: va fi exclus din procedura ofertantul care se afla in oricare din situatiile prevazute in art. 180 si art. 181 din OG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilant contabil si ultima raportare semestriala, vizate si inregistrate de organele competenteCerinta minima obligatorieCompletarea formularelor 12E si 12 FLista lucrari de constructii civile si industriale executateCerinta minima: minim 2 recomandari pentru lucrari similare-constructii civile-.Recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului;numele lucrarii;modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;valoarea contractului finalizat (care nu trebuie sa fie mai mica de 100.000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani si lista proiecte elaboratein ultimii 3 aniRecomandari de la beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorieCompletarea formularelor 12E si 12 FLista lucrari de constructii civile si industriale executateCerinta minima: minim 2 recomandari pentru lucrari similare-constructii civile-.Recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului;numele lucrarii;modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;valoarea contractului finalizat (care nu trebuie sa fie mai mica de 100.000 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata numerar la caseria autoritatii contractante, zilnic intre orele 8-15.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Dej, Camera 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANMRAP
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 3104641, Fax: +4021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Primaria Municipiului Dej
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel.+40264 211790, Fax: +40264 223260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 08:55