Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor de extindere canalizare si bransamente sat Gilau si sat Somesul Rece, jud. Cluj si organizarea de santier
Anunt de participare numarul 101118/28.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gilau
Adresa postala: str.Principala nr.723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Prundus Marian, Tel. 0264/371646, Email: [email protected], Fax: 0264/371646, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Comuna Gilau
Adresa postala: str. Principala, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Prundus Marian, Tel. 0264-371.646, Email: [email protected], Fax: 0264-371.646
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Seap
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Internet, Cod postal: 000, Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Comuna Gilau
Adresa postala: str. Principala, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Prundus Marian, Tel. 0264-371.646, Fax: 0264-371.646
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor de extindere canalizare si bransamente sat Gilau si sat Somesul Rece, jud. Cluj si organizarea de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sat Gilau si sat Somesul Rece, jud. Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste proiectarea si executia lucrarilor de extindere canalizare si bransamente sat Gilau si sat Somesul Rece, jud. Cluj si organizarea de santier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
44167100-9-Racorduri (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste proiectarea si executia lucrarilor de extindere canalizare si bransamente sat Gilau si sat Somesul Rece, jud. Cluj si organizarea de santier
Valoarea estimata fara TVA: 662, 324EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in cuantum 40.000 lei. Garantia de buna executie a contractului avand valoare de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE, bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 14:00
Locul: Sala de sedinte din incinta Primariei Gilau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a licitatiilor, reprezentantii ofertantilor si reprezentantii U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul este co-finantat din fonduri PHARE.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire aferenta prezentei licitatii se poate descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro, unde este publicat si anuntul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. 0264-371.646, Email: [email protected], Fax: 0264-371.646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2010 12:21