Licitatie Publica - PROIECTAREA SI EXECUTIA LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE CABANA OBARSIA LOTRULUI - VOINEASA
Anunt de participare numarul 145074/18.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. GHEORGHE GRIGORITA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. GHEORGHE GRIGORITA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. GHEORGHE GRIGORITA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTAREA SI EXECUTIA LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE CABANA OBARSIA LOTRULUI - VOINEASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Valcea, Localitatea Voineasa, Zona Obarsia Lotrului.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini, DALI si documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a contractului este de 1335, 25 mii lei din care 52, 96 mii lei cheltuieli diverse si neprevazute. Procentul cheltuielilor diverse si neprevazute luat in calcul este de 4, 26% aplicabil la cap. 2, 3, 4 din Devizul General intocmit conform HG 28 /2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, DALI si documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 335, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea contractului) este de 26705 lei. Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului.Garantia de participare va fi valabila pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform art.86, alin.1 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul poate opta pentru constituirea prin virament bancar incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea urmand ca dovada constituirii sa fie prinsa pe plic.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.In situatia in care o eventuala contestatie este respinsa pe fond de catre CNSC, in conformitate cu prevederile Art. 278.1 din OUG 34 /2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 5062.29 lei. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului cu TVA, pentru perioada pana la semnarea procesului verbal de receptie finala, prin retineri succesive din contavaloarea situatiilor de lucrari. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia beneficiarului la Trezorerie. Suma initiala pe care o depune executantul in cont este de 0.5% din pretul contractului, in termen de 10 zile de la semnarea prezentului contract. A se vedea si Art. 13 din modelul de contract atasat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti au obligatia sa depuna formularele: ?Informatii generale?, ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). Se va completa formularul: ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a, c1 si d.Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?.
Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa formularul: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006?.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, Directia Silvica Valcea sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Cristian Simoiu - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Adrian Iosif - sef birou, Gheorghe Grigorita - inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: a)Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a derula contractului de atribuit. Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului unde se va regasi codul CAEN corespondent obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba autorizarea necesara derularii contractului de atribuit. Se vor atasa documentele emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic (in original /copie legalizata /copie lizibila conform cu originalul) insotite de traducerea lor certificata in limba romana. Informatiile furnizate trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin valoarea contractului pentru care se oferteaza, fara cheltuieli diverse si neprevazute, adica: 1 282 290 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) atat in lei cat si in euro, in formularul ?Cifra de afaceri?.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. Pentru euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro. Se vor mai depune in copie: bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice si ultima balanta de verificare intocmita in 2013.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin valoarea contractului pentru care se oferteaza, fara cheltuieli diverse si neprevazute, adica: 1 282 290 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) atat in lei cat si in euro, in formularul ?Cifra de afaceri?.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. Pentru euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro. Se vor mai depune in copie: bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice si ultima balanta de verificare intocmita in 2013.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi derulat contracte cu obiect similar celui de atribuit prin prezenta documentatie in ultimii ani. Cerinta se va considera indeplinita dupa cum urmeaza:
A)Fie cumulat adica proiectare + executie in acelasi contract. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar (proiectare + executie) in valoare de minim 1 282 290 lei (valoarea fara diverse si neprevazute). Nu se accepta cumularea valorii mai multor contracte pentru a atingerea pragului valoric.B)Fie in mod distinct adica contract pe proiectare si contract pe executie. In acest caz se vor completa formularele: Pentru partea de proiectare: "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar in valoare de minim 1203760 lei + ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate inultimii trei ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar in valoare de minim 78530 lei. Nu se accepta cumularea valorii mai multor contracte pentru a atingerea pragurilor valorice.In ambele variante, privitor la contractele similare in cauza, se vor depune: 1.Pentru partea de executie: certificari de buna executie, din care sa reiasa beneficiarii, valori, perioada, locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.
2.Pentru partea de proiectare: certificate /documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator.In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul de specialitate necesar proiectarii si executiei lucrarilor in conformitate cu prevederile legale si normele profesionale in vigoare.Se va completa formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului? unde se vor regasi minimum: 1 arhitect cu drept de semnatura, 1 inginer responsabil instalatie electrica atestat ANRE, 1 inginer responsabil instalatie termica si sanitara, 1 responsabil tehnic cu executia autorizat, personalul de executie necesar autorizat conform prevederilor legale. Se anexeaza copia diplomelor /atestatelor /autorizatiilor acestora.
Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele necesare realizarii atat a proiectului cat si a lucrarilor propriu-zise in conformitate cu prevederile legale.Se va completa formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice?
Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in ofertacerificat ISO 9001 si cerificat ISO 14001. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita cel putin de catre liderul asocierii. Nu se accepta adeverinta pentru ofertantii in curs de obtinere aceste certificate decat daca se face dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi derulat contracte cu obiect similar celui de atribuit prin prezenta documentatie in ultimii ani. Cerinta se va considera indeplinita dupa cum urmeaza: A)Fie cumulat adica proiectare + executie in acelasi contract. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar (proiectare + executie) in valoare de minim 1 282 290 lei (valoarea fara diverse si neprevazute). Nu se accepta cumularea valorii mai multor contracte pentru a atingerea pragului valoric.B)Fie in mod distinct adica contract pe proiectare si contract pe executie. In acest caz se vor completa formularele: Pentru partea de proiectare: "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar in valoare de minim 1203760 lei + ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate inultimii trei ani? de unde sa rezulte derularea cel putin a unui contract similar in valoare de minim 78530 lei. Nu se accepta cumularea valorii mai multor contracte pentru a atingerea pragurilor valorice.In ambele variante, privitor la contractele similare in cauza, se vor depune: 1.Pentru partea de executie: certificari de buna executie, din care sa reiasa beneficiarii, valori, perioada, locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.2.Pentru partea de proiectare: certificate /documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator.In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul de specialitate necesar proiectarii si executiei lucrarilor in conformitate cu prevederile legale si normele profesionale in vigoare.Se va completa formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului? unde se vor regasi minimum: 1 arhitect cu drept de semnatura, 1 inginer responsabil instalatie electrica atestat ANRE, 1 inginer responsabil instalatie termica si sanitara, 1 responsabil tehnic cu executia autorizat, personalul de executie necesar autorizat conform prevederilor legale. Se anexeaza copia diplomelor /atestatelor /autorizatiilor acestora.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele necesare realizarii atat a proiectului cat si a lucrarilor propriu-zise in conformitate cu prevederile legale.Se va completa formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice?Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in ofertacerificat ISO 9001 si cerificat ISO 14001. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita cel putin de catre liderul asocierii. Nu se accepta adeverinta pentru ofertantii in curs de obtinere aceste certificate decat daca se face dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4819 /31.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2013 13:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Valcea din Rm. Valcea, Str.Carol I, Nr.37, Judetul Valcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Procesul verbal de deschidere a ofertelor /solicitarile de clarificari /comunicarile /alte documente privind defasurarea procedurii de atribuire vor fi transmise ofertantului prin fax, la numarul indicat in formularul ?Informatii generale?. Ofertantul are obligatia de a asigura buna functionare a acestei cai de comunicare si de a urmari cu regularitate procesul de atribuire.2.Se considera ca odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale (conform model contract prezentat). Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare clauze contractuale si /sau alte conditii cerute prin prezenta documentatie pot duce la respingerea ofertei daca autoritatea contractanta considera propunerile ca fiind dezavantajoase pentru ea.3.Din valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, cheltuieli cu servicii /lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului cu respectarea prevederilor legale.4.In conformitate cu Art. 215 din OUG 34 /2006, dupa deschiderea ofertelor, documentele depuse de ofertanti au caracter de documente publice. Accesul oricarei persoane la acestea nu poate fi restrictionat decat in masura in care aceste informatii sunt confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala ? situatii ce trebuie aduse la cunostinta autoritatii contractante prin scrisoare expresa, la depunerea ofertelor, urmand ca autoritatea contractanta sa analizeze cele prezentate. In lipsa acestei scrisori, autoritatea contractanta va intelege ca ofertantul este de acord cu caracterul public al tuturor documentelor pe care le-a depus.5.Ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita anuntul de participare vor fi respinse conf. Art.33, alin.(3), lit.a) din HG 925 /2006 si vor fi returnate nedeschise.6.In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc, acestor ofertantili se va solicita sadepuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat.7. Ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune Declaratia privind incadrarea in categoria IMM intocmita conform prevederilor legale daca doresc sa beneficieze de facilitatile privind garantia de participare, garantia de buna executie si valoarea cifrei de afaceri solicitate in prezenta documentatie. In cazul unei asocieri, reducerea se aplica numai in situatia in care toti asociatii fac parte din categoria IMM.8.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006. Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Valcea din Rm. Valcea
Adresa postala: Str.Carol I, Nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2013 12:27