Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene din judetul Cluj pentru perioada 2011-2015


Anunt de participare numarul 128179/12.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia:  Mariana Ratiu, Email:  [email protected], Fax:  0264503300, Adresa internet (URL):  WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene din judetul Cluj pentru perioada 2011-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 311, 389, 171RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 Contracte subsecvente in fiecare an;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene din judetul Cluj pentru perioada 2011-2015.Valoarea proiectarii si lucrarilor executate estimata pe fiecare lot ( lei, fara TVA) :
LOT 1= 71.592.802 lei, fara TVALOT 2= 78.128.476lei, fara TVALOT 3= 70.816.816lei, fara TVALOT 4= 90.851.077lei, fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru
Cantitatea minima ? 160, 00 km, Cantitatea maxima ? 317, 745 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat .Lot 1 - Cantitatea minima ? 40, 00 km, Cantitatea maxima ? 60, 138 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat.
Lot 2 - Cantitatea minima - 40, 00 km, Cantitatea maxima ? 91, 147 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat
Lot 3 - Cantitatea minima - 40, 00 km, Cantitatea maxima ? 80, 42 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat
Lot 4 - Cantitatea minima - 40, 00 km, Cantitatea maxima ? 86, 04 km de drum judeteanmodernizat si reabilitatCantitatile minime si maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent
Cantitatea minima este de 40, 00 km , Cantitatea maxima ? 53, 00 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat
Lot 1 - Cantitatea minima este de10, 00 km, Cantitatea maxima ? 60, 138 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat, respectivValoare maxima71.592.802 lei fara TVA
Lot 2 - Cantitatea minima este de10, 00km, Cantitatea maxima ? 91, 147 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat, respectivValoare maxima 78.128.476 lei fara TVA
Lot 3 - Cantitatea minima este de10, 00 km, Cantitatea maxima ? 80, 42 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat, respectivValoare maxima 70.816.816 lei fara TVA
Lot 4 - Cantitatea minima este de10, 00km, Cantitatea maxima ? 86, 04 km de drum judeteanmodernizat si reabilitat, respectivValoare maxima 90.851.077 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 311, 389, 171RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT 1 = 700.000 leiLOT 2 = 780.000leiLOT 3 = 700.000 leiLOT 4 = 900.000 leiGarantia de buna executie a contractului5% din valoare contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 ;certificatul privind impozitele si taxele locale ;certificatul de atestare fiscala;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.20102.cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Cerinta minima : cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim : - Lotul nr. 1 ? 28.650.000 lei- Lotul nr. 2 ? 31.250.000 lei- Lotul nr. 3 ? 28.300.000 lei- Lotul nr. 4 ? 36.350.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare executate in ultimii 5 ani2.Fise de experienta similara3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului4.Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice5.Standarde6.Personal minim necesar pentru un lot7.Utilaje8.Angajament privind asigurarile -Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. dovada experientei similare prin finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract, dar nu mai mult de 3 contracte, de servicii de proiectare similare si, in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract, dar nu mai mult de 3 contracte, de lucrari similare celor ofertate, a caror valoare, fiecare in parte sau toate cumulative, sa fie egala cu : Lot 1- servicii :300.000 lei -lucrari :10.200.000 lei;Lot 2- servicii :325.000 lei; -lucrari :11.000.000 lei;Lot. 3- servicii :300.000 lei; -lucrari :10.000.000 lei;Lot 4- servicii :375.000 le; -lucrari :12.500.000 lei;5. Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri).6.Personal minim necesar pentru un lot;1. Pentru proiectare - pentru fiecare lot in parte sunt necesari : - 2 proiectanti ingineri CFDP; - 1 inginer autorizati topo / topometristi autorizati pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic ;2. Pentru executia lucrarilor ? pentru fiecare lot in parte sunt necesari : -1 manager general de proiect in domeniul drumurilor ;
- 1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o pregatire profesionala de cel putin 3; - 1 responsabil tehnici cu executia (RTE), atestat indomeniuldrumuri sipoduri;
- 2 ingineri CFDP si 1 maistru (tehnicieni) drumari cu vechime minima 3 ani, -1 reponsabil cu calitatea (C.Q.) 7. Pentru PROIECTAREsunt necesare urmatoarele dotari (indiferent de numarul de loturi pentru care se oferteaza) : -statie topo;
-Program de proiectare pentru predareaPT si DE ;Pentru EXECUTIE pentru fiecare lot in parte : Utilaje minime necesare : - statie de mixturi asfaltice ;
- statie de betoane, - 2 autogredere, -2 repartizatoare de asfalt, - 5 cilindrii compactori ( cu rulouri netede si/sau cu pneuri , minim 2 cilindrii compactori cu pneuri), 5 autobasculante, 2 excavatoare, 2 incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, 1 buldozer, 2 motocompresoare, 2 motopompe, Freza asfalt/beton;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11688/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj B-dul 21 Decembrie 1989, nr.58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  400094, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Fax:  0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic
Adresa postala:  b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea:  Cluj-napoca, Cod postal:  400049, Romania, Tel. 0264503360, Email:  [email protected], Fax:  0264503360, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2011 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer