Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor la obiectivul ?Reabilitare pasaj pe DJ 711A la km 41+400 peste Autostrada A1 Bucuresti - Pitesti? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Corn
Anunt de participare numarul 113430/23.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, Tel. +40-245-207.612, In atentia: Traian ICOBET, Email: [email protected], Fax: +40-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor la obiectivul ?Reabilitare pasaj pe DJ 711A la km 41+400 peste Autostrada A1 Bucuresti - Pitesti? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Dambovita, Romania
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor la obiectivul ?Reabilitare pasaj pe DJ 711A la km 41+400 peste Autostrada A1 Bucuresti - Pitesti? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a III-a - Caiet de sarcini si alte precizari.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 355, 702RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 45.000 lei, Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare Bugetul Propriu al Consiliului Judetean Dambovita si POR 2007-2013, Axa prioritara 2, domeniul de interventie 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, - Documente din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Copie dupa CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 5 (INFORMATII GENERALE)- Situatiile financiare anuale pe anii 2009, 2008 si 2007
- Formularul nr. 6 (ANGAJAMENT PRIVIND ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1) Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 4.600.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 29.11.2010, respectiv 4, 3137 Lei/Euro (pentru persoanele juridice straine). Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 7a (DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI)
- Formularul nr. 7b (DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI)
- Copii dupa contractele inscrise in Formularul nr. 7a si in Formularul nr. 7b
- Recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 7a si in Formularul nr. 7b
- Copii dupa procesele verbale la terminarea lucrarilor sau serviciilor, dupa caz pentru contractele mentionate in Formularul nr. 7a si in Formularul nr. 7b
- Formularul nr. 8 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI)- Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare
- Pentru echipamentele inchiriate se va atasa original sau copie legalizata dupa contractele/precontractele de inchiriere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1) Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: a. in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari de reabilitare poduri care sa includa ridicarea sincronizata (cel putin 0, 5m) cu controlul deplasarilor pe fiecare punct de ridicare a unui pod cu lungimea de 64 m sau mai mare, fara intreruperea traficului.b. in ultimii trei ani, cel putin un contract de servicii de proiectare poduri care sa includa ridicarea sincronizata (cel putin 0, 5m) cu controlul deplasarilor pe fiecare punct de ridicare a unui pod cu lungimea de 64 m sau mai mare, fara intreruperea traficului.Contract executat si finalizat = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de receptie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.A.2) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Pentru proiectare: A. Statie totala pentru ridicari topo ? min. 1 buc.B. Calculator desktop sau laptopcu soft operare cu licenta ? min. 3 buc.C. Soft proiectare cu licenta ? min. 1 buc.D. Soft specializat pentru calculul devizelor, cu licenta ? min. 1 buc.Pentru executie: utilajele si echipamentle prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, Targoviste, jud. Dambovita, cod postal 130060
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1) membrii comisiei de evaluare;2) reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2, domeniul de interventie 2.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cofinantare Bugetul Propriu al Consiliului Judetean Dambovita si Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, domeniul de interventie 2.1 ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 34, Localitatea: Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal: 130104, Romania, Tel. +40-245-612.344, Email: [email protected], Fax: +40-245-611.893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita ? Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal: 130060, Romania, Tel. +40-245-207.612, Email: [email protected], Fax: +40-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 18:42