Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia lucrarilor pentru extinderea sistemului de canalizare si reabilitarea statiei de epurare din orasul Novaci, judetul Gorj


Anunt de participare numarul 70645/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Novaci
Adresa postala: str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Localitatea: Novaci, Cod postal: 215300, Romania, Punct(e) de contact: Anca Deaconescu, Tel.0747054752, Email: [email protected], Fax: 0253466221, Adresa internet (URL): www.novaci-ranca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia lucrarilor pentru extinderea sistemului de canalizare si reabilitarea statiei de epurare din orasul Novaci, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Novaci, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea sistemului de canalizare si reabilitatea statiei de epurare din orasul Novaci, judetul Gorj, in vederea imbunatatirii calitative a mediului inconjurator si a protectiei acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea retelei de canalizare, pe strada Parangului, pe tronsonul cuprins intre Piata orasului Novaci si intersectia cu strada Vale Gilortului, pe o lungime de 440 ml, din conducta PVC, cu diametrul nominal de 350 mm ;
Extinderea retelei de canalizare pe strada Valea Gilortului cu un tronson de 4.000 ml, din conducta PVC, cu diametru nominal de 250 mm ; Realizarea unei statii de epurare cu treapta mecanica si biologica, cu un debit mediu zilnic Qu med/zi = 300 m3/zi, pentru 1500 PE, prin reabilitarea, echiparea si tehnologizarea statiei de epurare existente care va deservi populatia din zona centrala a localitatii Novaci care este racordata in prezent la reteaua de canalizare existenta si populatia estimata a se racorda dupa extinderea retelei de canalizare pe strada Valea Gilortului ;
Valoarea estimata fara TVA: 894, 980EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este 17900 Euro. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 %din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, Bugetul local, Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, vizate si inregistrate la organele fiscale abilitate.
Fisa de informatii generale;cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1 789 960 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani; Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost proiectarea unor lucrari similare pentru statii de epurarecu valoare minima de 10 170 Euro fara TVA; indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare pentru statii de epurare cu valoare minima de 258324 Euro fara TVA; recomandari; Declaratie privind echipamentele tehnice; 6. Declaratieprivindefectivulmediuanualal
personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; Listapersonaluluicheie carevafiutilizat
pentru indeplinirea acestui contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21583/24.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Consiliului Local Novaci
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Novaci, str. parangului, nr. 79, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice delegat al ofertantului participant trebuie sa prezinte o imputernicire de reprezentare care trebuie inregistrata (cu numar si data la sediul ofertantului)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2006 CES / RO 2006/018-147.04.01.04.01 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Novaci
Adresa postala: str. Parangului, nr. 79, judetul Gorj, Localitatea: Novaci, Cod postal: 215300, Romania, Tel.0253/466114, Email: [email protected], Fax: 0243/466114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2009 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer