Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia obiectivelor "Modernizare drumuri comunale (L=3,05km)" si "Canalizare si statie de epurare" in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava,


Anunt de participare numarul 71238/27.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)
Adresa postala: str. Principala , nr.85, Localitatea: Dorna Candrenilor, Cod postal: 727190, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Carp, Tel.0230575005, Email: [email protected], Fax: 0230575167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia obiectivelor "Modernizare drumuri comunale (L=3, 05km)" si "Canalizare si statie de epurare" in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivelor "Modernizare drumuri comunale (L=3, 05km)" si"Canalizare si statie de epurare" in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava, obiective ale unui Proiect integrat cu finantare prin .F.E.A.D.R. M322.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Proiectarea si executia obiectivului de investitieMODERNIZARE DRUMURI COMUNALE (L=3, 05 KM) IN COMUNA DORNA CANDRENILOR, JUDETUL SUCEAVA
45233120-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de drumuri
71322500-6 (Rev.2) Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport
71248000-8 (Rev.2) Supraveghere a proiectului si documentare
LOT 1:5.067.500, 00 lei, din care valoarea serviciilor de proiectare sa nu depaseasca 232.500, 00leiLOT 2: Proiectarea si executia obiectivului de investitieCANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA DORNA CANDRENILOR, JUDETUL SUCEAVA
45232400-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale
45232420-2 (Rev.2) Lucrari de constructii de statie de epurare a apelor reziduale
71322000-1 (Rev.2) Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucraripublice
71248000-8 (Rev.2) Supraveghere a proiectului si documentare
Lot 2:3.247.262, 00 lei, din care valoarea serviciilor de proiectare sa nu depaseasca 94.189, 00 lei;
Valoarea estimata fara TVA: 8, 314, 762RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.de particip.Lot1=50000lei, Lot2=32000lei.Garant.de buna execut. 5% din val .contr., faraTVA, sa va constit.prin scr.garantie bancara sau retineri succesive din sume datorate din facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Uniunea Europeana si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/ 2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoanajuridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor Agentia Nationala deAdministrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul destat; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata catre bugetul local eliberat de Primaria locala (Directiade Buget, Contabilitate si Fiscalitate); Declaratie privind calitatea de participant laprocedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la Oficiul RegistruluiComertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2006 si 31.12.2007 vizatede Administratia Finantelor Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie mai mare decat: Lot1:14.000.000 leiLot2:9.100.000 leiLichiditate generala > 100%, solvabilitate patrimoniala > 30%, acces la resursefinanciare pentru o perioada de 90 zile in suma de 1.000.000 lei pentru Lot1 si649.000 lei pentru Lot2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Pentru firma de executie: Capacitatea tehnica
1.Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
2.Declaratie privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.
3.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
4.Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantii vor prezenta personalul de conducere si vor face dovada ca detin personal tehnic, specializat pentru toate categoriile de lucrari si servicii care fac obiectul contractului de achizitie publica. Se vor prezenta copii dupa diplome si autorizatii.
5.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare si/sau servicii ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).
6.Prezentarea programului propus pentru asigurarea calitatii lucrarilor (se vor prezenta procedurile de executie aferente categoriilor de lucrari ce fac obiectul achizitiei).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: Finalizarea a 3 contr.de lucrari, similare ca natura si complexitate cu lucrarile care fac obiectul achizitiei, ale caror valori insumate sa reprezinte 2.417.000 lei; finalizarea a 3 proiecte ale caror valori ale lucrarilor proiectate sa reprezinte 2.417.000 lei; Confirmare utilaje adecvate executiei lucrarilor: state prep.betoane, statie prep.mixturi asfaltice, repartizor-finisor beton si mixturi asfaltice. Pesronal de specialitate: RTE dom.II, CQ dom.1, CQ dom.3-3.2, persoana specializata proiectare drumuri, geotehnician, specialist ing.geodezica. ISO 9001sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, sistem de management al securitatii ocupationale.Lot 2: Finalizarea a 3 contr.de lucrari, similare ca natura si complexitate cu lucrarile care fac obiectul achizitiei, ale caror valori insumate sa reprezinte 1.576.000 lei; finalizarea a 3 proiecte ale caror valori ale lucrarilor proiectate sa reprezinte 1.576.000 lei; Confirmare utilaje adecvate executiei lucrarilor: aparat sudura PEHD pana la 315mm inclusive, utilaje terasiere. Personal de specialitate: RTE dom.IX, CQ dom.1, CQ dom.6, persoana specializata proiectare edilitare, geotehnician, specialist ing.geodezica. ISO 9001sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, sistem de management al securitatii ocupationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.12/281/20.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unutatii sau prin Op
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 12:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI DORNA CANDRENILOR, COMUNA DORNA CANDRENILOR, JUDETUL SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilorReprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentruDezvoltare Rurala (FEADR) Axa III - "Calitatea vietii in zonele rurale si diversificareaeconomiei rurale", Masura 322 "Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatireaserviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare amostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/214948, Email: [email protected], Fax: 0230/214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI DORNA CANDRENILOR
Adresa postala: STR. PRINCIPALA , NR 85, COMUNA DORNA CANDRENILOR, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: DORNA CANDRENILOR, Cod postal: 727190, Romania, Tel.0230/575005, Email: [email protected], Fax: 0230/575167
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2009 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer