Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia obiectivului de investitii ALIMENTARE CU APA A COMUNEI SALCIOARA JUD. DIMBOVITA


Anunt de participare numarul 83788/06.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaSALCIOARA (PRIMARIA SALCIOARA)
Adresa postala: COMUNA SALCIOARA, SAT BANESTI, JUDETUL DAMBOVITA, Localitatea: Salcioara, Cod postal: 137411, Romania, Punct(e) de contact: Georgiana Niculae, Tel.0245723661, Email: [email protected], Fax: 0245723661, Adresa internet (URL): www.salcioara.infoprimarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia obiectivului de investitii ALIMENTARE CU APA A COMUNEI SALCIOARA JUD. DIMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Salcioara, jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivului de investitii ALIMENTARE CU APA A COMUNEI SALCIOARA JUD. DIMBOVITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executiea obiectivului de investitii ALIMENTARE CU APA A COMUNEI SALCIOARA JUD. DIMBOVITA, conform caietului de sarcini. Mentionam ca plansele desenate pot fi procurate de la sediul autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 871, 611RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 100.000 lei, garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari exclusiv TVA(incluzand si valoarea proiectarii).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul local - finantare prin: H.G.R. nr. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea,
- Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006,
- Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala,
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si taxe locale,
- Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura,
- Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturi contabile pe anii: 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente,
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: completarea Fisei de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de: 20.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Experienta similara
- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe
- Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Asigurarea personalului tehnic de specialitate responsabil cu indeplinirea corespunzatoare a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, cel putin doua contracte de proiectare si executie avand ca obiect alimentare retele cu apa, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 4.000.000 lei.- Personal tehnic de specialitate: - manager de proiect, - sef de santier, angajat al ofertantului, - responsabil tehnic cu executia (RTE), angajat al ofertantului, - responsabil cu controlul calitatatii (CQ), angajat al ofertantului, - responsabil cu asigurarea calitatatii (AQ), angajat al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean D-ta, Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste - parter, Salonul albastru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245-612344, Email: [email protected], Fax: 0245-611893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul comunei
Adresa postala: sat Banesti, nr. 45, Localitatea: Salcioara, Cod postal: 137411, Romania, Tel.0245723661, Email: [email protected], Fax: 0245723661, Adresa internet (URL): www.salcioara.infoprimarie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 19:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer