Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia reabilitarii blocurilor de operatie in Spitalul Judetean de Urgenta Braila


Anunt de participare numarul 129417/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Punct(e) de contact:  Bertescu Daniel, Tel. 0239/693868, In atentia:  Bertescu Daniel, Email:  [email protected], Fax:  0239/693868, Adresa internet (URL):  www.sitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
Altele: Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia reabilitariiblocurilordeoperatie in Spitalul Judetean de UrgentaBraila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos.Buzaului nr.2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica si executia lucrarilor de reabilitare a blocurilor de operatie in Spitalul Judetean de Urgenta Braila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215141-7 - Lucrari de constructii de sali de operatii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 887, 096.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17750 lei, iar al garantiei de buna executieeste de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din transfer de la CJ Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor posta in SEAP in format PDF situatia pevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 si situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
3. Pentru a-si demonstra capacitatea de execitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
4. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;
5. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor;
6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat ;
7.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va prezenta fisa de informatii generale -Formular 3. Fisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, se va posta in SEAP in format PDF.
2.Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 5 ani, sa fie de minim 1.750.000, 00 lei fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta in formatPDF pe SEAP, o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului executarea in ultimii 5 ani a unor lucrarisimilare de proiectare si executie a reabilitariiblocurilordeoperatie. Lucrareasimilara trebuie sa fie finalizata, in conformitate cu normele profesionale din domeniu si cu valoare de cel putinde 875.000, 00 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in format PDF pe SEAP, fisa de experienta similara si va fi insotita de: - copia contractului de lucrari similare;
- copia contractului de achizitie proiect;
- procesul ? verbal de predare primire a proiectului de executie lucrari catre beneficiar, - procesul ? verbal de receptie de la terminarea lucrarilor sau documentul constatator initial/final2.lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba urmatorul personal de conducere si respectiv responsabil pentru calitatea, proiectarea si executia lucrarilor: Proiectare-Coordonator de proiect-Proiectant specialitateaArhitect-Proiectant specialitateaInstalatii electrice-Proiectant specialitateaInstalatiipentru constructii (sanitare, termice, gaze medicale) - inginer;Executie-sef de santier;
-un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat MLPTL (MDRT), -responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate, - 2 sudori autorizati ISCIR in otel si PE;
- 2 electricieni atestati ANRE pentru executie joasa tensiune;
- 6 instalatori calificati;
- zugravi;
- finisori mase plastice;
- zidariCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104461, Email:  [email protected], Fax:  0213104462
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii in considerare a unui act normativ emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUIJUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  SOSEAUA BUZAULUI NR. 2, Localitatea:  BRAILA, Cod postal:  810325, Romania, Tel. 0239693868, Email:  [email protected], Fax:  0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer