Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Proiectarea si executia Statiei de transfer Targu Neamt, a Statiei de transfer Tasca, a Statiilor de transfer si sortare Cordun si a platformelor de colectare a deseurilor, Judetul Neamt, Romania?


Anunt de participare numarul 134065/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. +40 0233212890, Email: [email protected], Fax: +40 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Proiectarea si executia Statiei de transfer Targu Neamt, a Statiei de transfer Tasca, a Statiilor de transfer si sortare Cordun si a platformelor de colectare a deseurilor, Judetul Neamt, Romania?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Proiectarea si executia Statiei de transfer Targu Neamt, a Statiei de transfer Tasca, a Statiilor de transfer si sortare Cordun si a platformelor de colectare a deseurilor, Judetul Neamt, Romania?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea (proiect tehnic si detalii de executie) si executia urmatoarelor lucrari:
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de sortare Cordun (16000 tone/an), judetul Neamt
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Cordun (45000 tone/an), judetul Neamt
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Targu Neamt (17000 tone/an), judetul Neamt
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Tasca (9000 tone/an)
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru platforme de colectare a deseurilor in mediul rural, judetul Neamt
Echipamente care vor fi furnizate de Contractant, inclusiv montare, punere in functiune si rodaj:
? statie de sortare si utilitatile asociate acesteia
? statie de transfer si utilitatile asociate acesteia
O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 409, 022RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 500.000 lei.valabilitatea garantiei de participare este egele cu valabilitatea ofertei, 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorofertelor Cuantumul Garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului, inclusiv perioada de notificare a defectelor. Ofertantul castigator poate opta intre urmatoarele moduri de constituire a Garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului.Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul astfel deschis va fi de minimum 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.- printr-un instrument de garantare in favoarea Autoritatii Contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract;garantia de buna executie se restituie conform art.92 al.4 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri comunitare 80 % - bugetul de stat 18 % - bugetul local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent), in luna anterioara deschiderii ofertelor.b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local.c)Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).d)Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind orice litigii trecute sau prezente si arbitraje rezultate in urma unor contracte, incheiate sau in curs de executare, in ultimii 5 ani. Declararea calitatii de participant la procedura Certificarea participarii la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Neamt: Presedinte Vasile Pruteanu, Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Mircea Pintilie Vicepresedinte, Aldo Pellegrini Vicepresedinte, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Mihaela Popa- Manager proiect Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Diana Iancu-responsabil achizitii publice, Popescu Mihail-sef birou Achizitii publice, Luiza Cretu-jurist Birou achizitii.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Pentru persoane juridice/fizice romane - Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) structura actionariatului, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, (ix) domenii de activitate secundare si ca (x) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului- ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine Pentru persoane juridice/fizice straine - 1. Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a Ofertantului pentru ultimii3ani financiari(2009, 2010, 2011)sa fie de cel putin 67 mil.Lei.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile art.180 si 181 lit.a, c1, d OUG 34/Ofertantul va demonstra, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare pentru a acoperi fluxul de numerar pe o perioada de cel putin6luni.Aceste resurse, de min 6000000 lei sau echivalent, vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent de alte.Este obligatorie corelarea dintre resurse financiare, durata de executie si perioada de 6 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara-Contractele prezentate trebuie sa fi fost derulate in decursul ultimilor 5 ani fata de data limita de depunere a ofertelor.Experienta relevanta in executia de lucrari similare de constructii, excavare si terasament cu o valoare cumulata de minimum 34 milioane Lei sau echivalent (valoare cumulata dintr-un contract de constructii si un contract de excavare si terasament);. Resurse umane si structura organizatorica-Personalul cheie propus pentru executia contractului. Manager de Proiect/Reprezentantul Antreprenorului, Coordonator echipa de proiectare, Sef de santier, Sef de santier?amplasament statie de transfer si statie de sortare Cordun, Sef de santier?amplasament statie de transfer si statie de transfer Tasca, Inginer geotehnic, Inginer mecanic, Inginer retele electrice, ;Prezentarea listei de utilaje si echipamente
certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. +40 0233212896, Fax: +40 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer