Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Proiectarea si executia Statiei de transfer Tirgu Neamt, a Statiei de transfer Tasca, a Statiilor de transfer si sortare Cordun si a platformelor de colectare a deseurilor,


Anunt de participare numarul 132143/17.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. 0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Proiectarea si executia Statiei de transfer Tirgu Neamt, a Statiei de transfer Tasca, a Statiilor de transfer si sortare Cordun si a platformelor de colectare a deseurilor,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Proiectarea si executia Statiei de transfer Targu Neamt, a Statiei de transfer Tasca, a Statiilor de transfer si sortare Cordun si a platformelor de colectare a deseurilor, Judetul Neamt, Romania?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea (proiect tehnic si detalii de executie) si executia urmatoarelor lucrari:
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de sortare Cordun (16000 tone/an), judetul Neamt
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Cordun (45000 tone/an), judetul Neamt
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Targu Neamt (17000 tone/an), judetul Neamt
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Tasca (9000 tone/an)
? Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru platforme de colectare a deseurilor in mediul rural, judetul Neamt
Echipamente care vor fi furnizate de Contractant, inclusiv montare, punere in functiune si rodaj:
? statie de sortare si utilitatile asociate acesteia
? statie de transfer si utilitatile asociate acesteia
O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 409, 022RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500.000 lei iar garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare 80% Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor? - bugetul de stat 18% - bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate, Neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, Cazier judiciar al companiei, Declararea calitatii de participant la procedura, Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta, decl.priv.neincadrarea in sit prev.la art 69^1/OUG34/2006, Certificatul constatator, Pentru persoane juridice straine: Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Prezentarea documentelor care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite/administratori, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare si ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a candidaturii/ofertei si/sau de executare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani a Candidatului individual sau a asocierii trebuie sa fie 67.000.000lei, Ofertantul va demonstra, prin intermediul unei declaratii bancare emise de banca sa, ca dispune de, sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 6 luni. Aceste resurse, in valoare de cel putin 6.000.000 lei sau echivalent, vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei , contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani. Documentele originale trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau - insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista principalelor contracte de executie de lucrari derulate in ultimii 5 ani, Resurse umane si structura organizatorica, Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului, Coordonator echipa de proiectare, Sef de santier ? amplasament statie de transfer si statie de sortare Cordun, Sef de santier-amplasamente statia de transfer Targu Neamt, statia de transfer Tasca , Inginer geotehnic, Inginer mecanic, Inginer retele electrice, Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului, Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii, Certificarea sistemului de management de mediu conform standardului ISO 14001 sau echivalent, toate cerintele trebuiesc indeplinite conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta relevanta in executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei, in cel putin un contract de lucrari cu o valoare de minimum 27 milioane Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 10:00
Locul: Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter judetul Neamt Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. 0233212890, Fax: 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer