Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia suprafetelor de miscare aeroportuare a Aeroportului International Brasov


Anunt de participare numarul 133488/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: PASCU MIHAI, Tel. +40 268/410777/221, Email: [email protected], Fax: +40 268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
JUDETUL BRASOV
Adresa postala: BALCESCU, 67, CAM 17, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIUAT, Tel. +40 268410777/114, In atentia: PASCU MIHAI
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
JUDETUL BRASOV
Adresa postala: BALCESCU, 67, CAM 24, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIUAT, Tel. +40 268410777/114, In atentia: PASCU MIHAI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia suprafetelor de miscare aeroportuare a Aeroportului International Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Romania, Brasov, Ghimbav
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia suprafetelor de miscare aeroportuare, ca etapa a II a din programul de dezvoltare etapizata a Aeroportului International Brasov.In aceasta etapa se va efectua proiectarea si constructia pistei de decolare ? aterizare pe amplasamentul apartinand Consiliului Judetean Brasov, situat in vecinatatea municipiului Brasov si a orasului Ghimbav. Pista de decolare aterizare va avea urmatoarele caracteristici functionale:
- Lungimea = 2820 m
- Latimea = 45 m
- Latime acostamente pe lungimea pistei = 7, 5 m
- Capacitate portantaPCN = 80 R/D/W/T
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45235200-5 - Lucrari de constructii de piste de decolare si de aterizare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pista de decolare aterizare (runway) avand urmatoarele caracteristici principale:
- capacitate portantaPCN = 80 R/D/W/T.
- lungime 2820 m
- latime 45 m
- acostamente 7, 5 m pe fiecare parte a pistei
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari de la operatorul economic a carei oferta este declarata castigatoare in conformitate cu art 14 din legea nr 279/2011.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 705, 610EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.290.000 lei, constituita pana la data prezentarii candidaturii.Perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se va constitui sub forma unei scrisori de garantie bancara, virament bancar, in formatul Scrisorii de garantie financiara de participare-Formularul 3.Garantia de participare se prezinta in original.Neprezentareagarantiei conduce la respingerea candidaturii.In cazul unei asocieri, va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.Valabilitatea scrisorii de garantie financiara de participare va fi prelungita corespunzator.Daca ofertantul refuza extinderea valabilitatii, va fi exclus din procedura.Restituire cf art.87, 88 HG 925/2006 si 278^1 OUG 34/2006. Garantiadebunaexecutiesevaconstituisubformaunui instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Formularului 14.Cuantum 5% din costul de executie, fara TVA.Constituire nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului prin : Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf HG.1045/2011/Scrisoare de garantie de buna executie emisa de Trezorerie, cf HG 1045/2011-original, Instrument de garantie emis in cond legii de o soc de asig-original, fara cota de fransiza sau clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.Va face referire expresa la contract, cu numele in clar al AC.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.Inasocieri, documentulva fi emis pe numele oricarui membru al asocierii.AC va elibera/restituicf art. 92(4) H.G.925/2006: -70% la terminarea lucrarilor, 30% la expirarea garantiei lucrarilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantareavafiasiguratadin bugetul localsi din surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Comisia de evaluare a ofertelor va fi formata din:
- Cancescu Aristotel- presedinte- Ispas Radu- membru
- Sarbu Mihai- membru
- Pascu Mihai- membru
- Craciun Claudia- membru
- Boboc Daniela- membru
- MircioiuCristina- membru
-Comisia rezerva : Cirica EmilGherghe Mircia-Experti cooptati : - Georgescu Ioan- Brescan Marian- Mihai MarianInformatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 1. Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea - din Sectiuneaformulare (completat);
2. Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor;
3. Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la dat depunerii ofertelor.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Informatii privind neincadrarea in
prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006 1. Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - din Sectiunea Formulare (completat);
2. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii restante catre Bugetul general consolidat. Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii candidaturilor.
3. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii candidaturilor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii ofertelor.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea se vor legalizata la notariat.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documente privind calitatea de
participant la procedura 1. Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - din Sectiunea Formulare (completat);
2. Formularul nr.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)
3. Formular nr 15 declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare. Persoane juridice romane Cerinte minime:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie conform cu originalul , nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, .
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoane juridicestraine:
1. Documente edificatoarecare dovedesc o forma de inregistrare in calitate de persoana juridica sau de inregistrare /atestareori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care candidantul este resident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii cifra de afaceri.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, 2008-2010 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 15.000.000 euro.La conversia altor monede se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana(www.ecb.europa.eu)(2008:1euro=3.6827 lei; 2009:1euro=4, 2399 lei;2010:1 euro=4, 2099 lei).La asociere, se depun de fiecare asociatsi sedemonstreaza cu resursele tuturor membrilor asocierii.Se poate realiza cu tert sustinator cfart 186 OUG 34/2006 si 11^1HG925/2011.
Persoanele juridice straine vor atasa documente relevante, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care traducatorul nu este autorizat aceste documente se vor legaliza la notariat. Documentele vor fi emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care estestabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri.)
3.Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, 2008-2010, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente, copie cf orig. Daca este inregistrat bilantul aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus, prin raportare 2011-2009.
sau Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Exp. similara pr: Declaratie privind lista principalelor servicii de pr (PT si DDE) realizate in ultimii 3 ani-original.La fiecare serviciu se vor atasa: valoarea contractului, p-v de receptie calitativa privind serviciile/p-v de receptie la terminarea lucrarilor (copie conformata prin semnatura cu originalul), precum si o recomandare de buna executie din partea beneficiarului (original).
Cerinte minime: 1A.Candidatul: (i)aproiectatminim un aeroport internationalcertificat de autoritatile aeronautice, sau(ii) a proiectat modernizarea/extinderea a minimunuiaeroport international certificat de autoritatile aeronautice, sau iii)a proiectat suprafete de miscare aeroportuara pentru cel putin un aeroport international.1B. candidatul detine certificat de autorizare valabil emis de AACR pentru: proiectare privind amplasarea de obiective noi pentru infrastructura aviatiei civile; inginerie, proiectare si verificare de proiecte in dom aeronautic, copie cf originalul
2.Experienta similara constructia desuprafete miscare aeronautice?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (original).Pentru fiecare lucrare se vor atasa: valoareacontractului, p-v receptie la termin lucrar, copie cf orig si recomandare de buna executie din partea beneficiarului(original). Se aplica ordinul 509/2011.Cerinte minime: 2A.candidatul a executat: -lucrari deconstructii/modernizare de piste de decolare aterizare sau lucrari de constructie/modernizare pentru obiective de complexitatea celei prevazuta in caietul de sarcini, in valoarede cel putin 15.000.000 euro.2B. candidatul detine certificat de autorizare valabil emis de AACR pentru lucrarile de executie, reparatie si intretinere a suprafetelor de miscare aeroportuara, copie cf originalul.La asociere, liderul va completa formularul 10.
3.Personalul cheie propus pentru realizarea proiectului-Ofertantul va prezenta in copie certificatacf originalul urmatoarele documente: diplome, contractele ind de munca ale personalului, vizat de ITM si/sau contr prest serv , alte doc relevante, autorizatii/cert atestare profes.Va fi compus cel putin: a)Manager de proiect?inginer licentiat al unei fac de constructii cu specializarea CCIA sau CFDP, ce a participat la realizarea a cel putinun proiect de investitii de complexitate similara celui supus procedurii, in aceasta cal.b)Managerul pentru proiectare, specialist ce a participat la proiectarea/modernizarea a cel putin unui proiect de complexitate similara in calitate de manager pentru pr.c) Managerul de santier pt constr-ing licentiat al unei fac de const, a participat la executia unei lucrari similare, d)Responsabil tehnic cu executia?aut in dom IIconstr rut, ing fac constr cu aut/cert atestare prof si legitimatii valabile ladata depunere candidatura
4. Utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispune pentru realizarea proiectului-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului .
ISO 9001-2000 ?Sistem de management al calitatii? sau echivalent
ISO 14001/2005 ?Sistem de management al mediului.? sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Nr oferte preconizat=5.Nr min.oferte=3.Etapa I- depunere candidatura si documente de calificare si selectie; Et.IIevaluare a ofertelor depuse sidesemnare oferta castigatoare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei lucrarilor
20%
Descriere: Durata garantiei lucrarilor exprimata in ani trebuie sa fie minim 3 (Trei) ani si maxim 9 (noua) ani a) pentru cea mai mare durata a garantiei lucrarilor ofertate (g max), se acorda 20 puncte; b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel: P(2)= (g n/g max) x punctaj maxim alocat (20). La o durata de garantie ofertata sub cea minima acceptata oferta va fi declarata neconforma, la o durata ofertata peste durata maxima solicitata oferta nu va fi punctata suplimentar. Intre cele doua limite punctajul se acorda proportional.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 14:00
Locul: BRASOV, EROILOR, 5, CAMERA 117
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti, cu copii dupa BI/CI/Pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a. Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, AC va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.b. Daca atat punctajul cat si preturile sunt egale se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JUDETUL BRASOV
Adresa postala: EROILOR, 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268410777
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer