Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectarea si executia unui stadion la standarde internationale pe terenul situat in municipiul ClujNapoca


Anunt de participare numarul 76159/25.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: Alin Tise, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www-e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Cluj-Serviciul Lucrari si Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Cretu, Tel.0264-503340, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264-503340, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si executia unui stadion la standarde internationale pe terenul situat in municipiul ClujNapoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: jud. Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Aleea Parcului F.N (pe amplasamentul fostului stadion municipal "Ion Moina").
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, acorduri avize si executia lucrarii Stadion capacitate de 29 648 locuri la gradene, 948 locuri in loje pt VIP, amenajare teren de fotbal respectand norme FIFA si UEFA, amenajare pista atletism cat. A, accese, parcaje capacit. 281 autovehicule, retele si racorduri utilitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
71250000-5-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare: Fazele PT + CS, DDE, Manual de exploatare, Proiect pentru urmarirea in timp a comportarii constructieiinclusa in termenul de constructie. Constructie stadion: Termenul de executie 24 de luni (inclusiv proiectarea); Garantie pentru lucrari minim 2 ani de la definitivarea lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 195, 561, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare prin scrisoare bancara in valoare de 977.809 lei sau in echivalent 226.891 euro;garantia de buna executie a contractului: 7% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OUG 34/2006, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale ;
2.Bilant contabil3.Cifra medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Bilanturile contabile (balanta de verificare), contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).3.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim86.192.000Lei , (20.000.000 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
2.Recomandare
3.Informatii privind dotarile specifice
4.Resurse umane si structura managementului
5.Informatii privind subcontractantii / asociatii
6.Standarde de asigurarea calitatii si
Standarde de protectia mediului si securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fise privind exp.similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul anilor2004-2008. Se solicita indeplinirea si finaliz in ultimii 5 ani a unuia sau a max.3 contracte de lucrari de natura similara: Val. Contract. de proiectare trebuie sa fie de minim 571.000 LEI in cazul unui singur contract sau minim 1.142.000 LEI in cazul a trei contracte;Val.contractului de exec.trebuie sa fie de minim 18.985.169 LEI in cazul unui singur contract sau minim 37.970.338 LEI in cazul a trei contracte.Vor putea fi prezentate decatre ofertant exp.similara cumulata din max. 3 lucrari similare de proiectare si maxim 3 lucrari similare de executie .Se vor prezenta contracte finalizate insotite de proc. Verb.de receptie cu obiect realiz.a cel putin 3 lucrari de natura similara sau realiz.a cel putin unui stadion de fotbal de minim 30.000 de locuri. Ob.similare sunt cele incadrate in codurile CPV urmatoare: 45212224-2 ;45210;45212;45214 ;45215 ;45216 ;45220 ;45247 ;45250 ;45261 ;45262 ;71250000-5 ; 71221000-3 ;71322000-1.2.Se va prezenta cate o recom. ptr fiecare lucrare similara 3.Lista minima a tipurilor de utilaje, cf. necesitatilor obiectivului: -Dotari specifice, echipament tehnic;
-Utilaje ;
-Mijloace de transport;
-Laboratoare de incercare a materialelor laborator atestat4.a)Efectivele medii anuale din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii3 ani si resurse propuse in cadrul contractului de lucrari (b)Lista personal.direct responsabil de proiectarea si executia lucrarii, in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii prof. si experienta;Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile si un controlor de calitate (CQ), sa fie inclusi verificatori de proiect, cu atestate.Se vor prezenta atestate5.Ofertantul liderul asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea 6.Documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate: . Certificatul ISO 9001:2001 (2000);¦ Certificatul ISO 14001:2005 (2004);¦ Certificatul OHSAS 18001:2008 (2004).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5579/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S75-108376 din 18.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Perioada de garantie de buna executie-24 luni calendaristice; Garantia lucrarii - minim 24 luni calendaristice de la receptie.Prin exceptie conform art.40 OUG 34/2006, datorita volumului mare al documentatiei de atribuire, aceasta se poate obtine gratuit pe suport magnetic de la Consiliul Judetean Cluj, Serviciul Lucrari si Achizitii publice, cam.55, in urma unei solicitari, luni-joi de la 7:30-16, vineri 7:30-13:30.(date de contact Anexa A.1)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503327, Email: [email protected], Fax: 0264-503327, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer