Licitatie Publica - PROIECTAREA SI FURNIZAREA UNUI SISTEM DE CONTROL DE SECURITATE INTEGRAT MULTI-LEVEL PE 5 NIVELE AL BAGAJELOR DE CALA (livrare, instalare, PIF, intretinere si reparatii,operare) SI FURNIZAREA ECHIPAMENTELOR DE CONTROL DE SECURITATE AERONAUTICA NECESARE AE
Anunt de participare (utilitati) numarul 48657/05.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.0264-307500, 0264-416702, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RA AEROPORTUL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Director General David Ciceo, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RA AEROPORTUL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Director General David Ciceo, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECTAREA SI FURNIZAREA UNUI SISTEM DE CONTROL DE SECURITATEINTEGRAT MULTI-LEVEL PE 5 NIVELE AL BAGAJELOR DE CALA (livrare, instalare, PIF, intretinere si reparatii, operare) SI FURNIZAREA ECHIPAMENTELOR DE CONTROL DE SECURITATE AERONAUTICA NECESARE AEROPORTULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 149, Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
29852400-0-Detectoare de metal (Rev.1)
33262600-0-Sistem de detectare a explozibililor (Rev.1)
33282000-0-Echipament de control cu raze X (Rev.1)
50413000-3-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea unor cantitati suplimentare de produse si servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 25 2000 Euro(curs BNR valabil in 2.04.2008 - 1Euro = 3, 7180 Ron);Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA in conformitate cu legislatia in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit furnizor, venituri proprii, tarif de securitate, alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12 A; Formular 12 B; certificate constatatoare de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiilor pt. asigurarile sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate; certificat de atestare fiscala, persoane juridice/fizice romane-certificat constatator emis de O.R.C; persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din p. de v. profesional conform prev.legale din tara in care ofertantul este rezident; certificat de bonitate; statutul societatii si actele aditionale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale;cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 15.000.000 EURO;bilanturi contabile la 31.12.2006, 30.06.2007 si 31.12.2007;declaratie pe proprie raspundere indeplinire obligatii contractuale ;experienta similara;lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani privind integrarea, reparatiile sau modificarea sistemelor de integrare;lista principale livrari in ultimii 3 ani;lista contracte in desfasurare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autoriz AACR;certificat CNCAN;certificat ECAC;declaratie privind lista principalelor lucrari de realizare, modificare a unor sisteme de control bagaje de cala multi-level din ultimii 3 ani;declaratie personal minim angajat;declaratie dotari si echipamente tehnice;lista subcontractanti si specializari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
20%
Descriere:
3.
Termen livrare
10%
Descriere:
4.
Garantie
5%
Descriere:
5.
Service
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: o.p. in cont RO12BTRL01301202919844XX Banca Transilvania Cluj sau numerar la casieria R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Luni-Vineri, intre orele 9:00-15:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 10:00
Locul: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.149, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; o persoana cu scrisoare de imputernicire din partea fiecarui ofertant care a inaintat o oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264.593.865, Email: [email protected], Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Comercial
Adresa postala: str.Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 10:25