Licitatie Publica - Proiectarea si managementul Proiectului Integrat "Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate" si "Modernizare drumuri vicinale" in comuna Dornesti, judetul Suceava
Anunt de participare numarul 73385/10.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DORNESTI
Adresa postala: localitatea Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava, Localitatea: Dornesti, Cod postal: 727210, Romania, Punct(e) de contact: LUIZA-ROMANITA FEDOREANU, Tel.0230-568.217, 0230-568.236, In atentia: D-lui Primar Gheorghe LUTA, Email: [email protected], Fax: 0230-568.217
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectarea si managementul Proiectului Integrat "Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate" si "Modernizare drumuri vicinale" in comuna Dornesti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Dornesti, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, Asistenta tehnica din partea proiectantului si Managementul Proiectului Integrat "Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate" si "Modernizare drumuri vicinale" in comuna Dornesti, judetul Suceava, Proiect finantat prin FEADR M322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru SISTEM INTEGRAT DE COLECTARE SI EPURARE APE UZATE IN COMUNA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA
LOT 2: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru MODERNIZARE DRUMURI VICINALE IN COMUNA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA
LOT 3: Managementul Proiectului Integrat SISTEM INTEGRAT DE COLECTARE SI EPURARE APE UZATE IN COMUNA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVA SI MODERNIZARE DRUMURI VICINALE IN COMUNA DORNESTI, JUDETUL SUCEAVAJUDETUL SUCEAVA, Proiect finantat prin F.E.A.D.R. M322
Valoarea estimata fara TVA: 426, 482RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant. de particip: Lot1:3.200lei, Lot2:3.600lei, Lot3:1.100lei.Garantia de buna executie: 5% din val. contr.fara TVA se va constitui fie prin SBG sau ret. succesive din sumele datorate din fact. part.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Uniunea Europeana si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/ 2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoanajuridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor Agentia Nationala deAdministrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul destat; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata catre bugetul local eliberat de Primaria locala (Directiade Buget, Contabilitate si Fiscalitate); Declaratie privind calitatea de participant laprocedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la Oficiul RegistruluiComertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2006 si 31.12.2007 vizatede Administratia Finantelor Publice; Balanta de verificare la 31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie mai mare decat: Lot 1:500.000 lei, Lot 2:570.000 lei, Lot 3:170.000 lei; Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.2. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.3.Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantii vor prezenta personalul de conducere si vor face dovada ca detin personal tehnic, specializat pentru toate categoriile de servicii care fac obiectul contractului de achizitie publica.4.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de servicii ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1: Finalizarea a 3 contracte de prestari de servicii care au avut ca obiectrealizarea de Proiecte cu fazele PT, DE, Documentatii pt. obt. acordurilor, avizelor si autorizatiilor si Asistenta tehnica avand ca obiect Retea de canalizare si statie de epurare sau sistem de alimentare cu apa, investitii noi sau modernizare. Suma valorilor lucrarilor proiectate in baza acestorcontracte trebuie sa fie cel putin 1.500.000 lei fara T.V.A. Confirmari privind dotarile specifice act. de proiectare. Personal de specilaitate: Coordonator de proiect, pers. specilaizata in proiectarea sist. de alim. ape si canalizare, geotehnician, spec. ing. geodezica. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent.Lot 2: Finalizarea a 3 contracte de prestari de servicii care au avut ca obiectrealizarea de Proiecte cu fazele PT, DE, Documentatii pt. obt. acordurilor, avizelor si autorizatiilor si Asistenta tehnica avand ca obiect infrasturctura de transport.Suma valorilor lucrarilor proiectate in baza acestorcontracte trebuie sa fie cel putin 1.500.000 lei fara T.V.A.Confirmari privind dotarile specifice act. de proiectare. Personal de specilaitate: Coordonator de proiect, pers spec. in proiectare drumuri, geotehnician, spec. ing. geodezica. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent.Lot 3: Pers. de specialitate: 1 manager de proiect; 1 spec. achizitii publice, 1 ing. constructor, 1 jurist, 1 economist, ISO 9001 sai echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1801/8 din 03.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieriea unitatii sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Dornesti, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214.948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dornesti
Adresa postala: Calea Cernauti, FN, Localitatea: Dornesti, Cod postal: 727210, Romania, Tel.0230.568.236, Fax: 0230.568.236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 11:39