Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTE PENTRU CONDUCTE DE TRANSPORT GAZE NATURALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 140877/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 0269803200, Email: [email protected], Fax: +40 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECTE PENTRU CONDUCTE DE TRANSPORT GAZE NATURALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sistemul national de transport gaze naturale
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va atribui 2 contracte subsecvente/trim prin reluarea competitiei.Cant min 1proiect/contract subsecvent ?i Cant max 4proiecte/contract subsecvent.Criteriul de atribuire a contractelor subsecvente : pretul cel mai scazut.Val. min a unui contract subsecvent 50000 lei, val max a unui contract subsecvent 1500000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTE PENTRU CONDUCTE DE TRANSPORT GAZE NATURALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min 8 proiecte.max 20 proiecte.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G =300.000, 00 lei;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO 09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii. -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 9.059, 99lei ); -cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare din surse proprii, plata in termen de 30 zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D
-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire
la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Se va completa : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Ioan Rusu Director General, Ilie Lata Director General Adjunct, Ioan Stefanescu Director Economic, Olga Idu Director Directia Juridica, Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, Tudor Boariu Directia Achizitii Publice si Contractari, Adela Pinzar
Sef Serviciul Licitatii si Contractari Ovidiu Hadambas Serviciul Licitatii si Contractari ) Rusu Daniel ?ef Atelier Studii si Proiecte.Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleechivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii
-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personaluluipropriu conform specificului de activitate, autorizare ANRE pentru personalul implicat conform Ordin 89/2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea ultimul bilant contabil vizate de organele in drept.
Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. min 30000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, min 15000000lei, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare achizitiei.
Se solicita prezentarea autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractului, pentru personalul care va realiza si verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei, solicitare conform Ordin 107/2010 al MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA.
Autorizatii de proiectare : PCTRI, solicitare conform Ordin nr. 89/2009.Acreditare pentru proiectare ANRE tip B pentru firma.Pentru studiile de specialitate
obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente.obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente.(geotehnice/hidrologice) Certificarea Sistemului de Management al Calitatii pentru activitati de proiectare, urbanism si alte servicii pentru inginere geologica si hidrologica - lucrari de foraj si sondaj constructii sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2013 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS SERVICIUL LICITATII CONTRACTARI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca se doreste sa se incheie acord-cadru cu un numar maxim de operatori economici (maximum 4)modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 4 locuri ale clasamentului (de exemplu pe locul 4 sunt doua oferte egale) se stabileste astfel incat ofertantii clasati pe locurile de mai sus (anterioare) sa nu fie afectati (de exemplu criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut si ofertantii clasati pe locul 4 au preturi egale si elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 3 in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias- Directia Juridica
Adresa postala: P-ta C.I.Motas, nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer