Licitatie Publica - Proiectul IMBUNATATIREA ACCESULUI COMUNITATII LOCALE DIN SFINTA ELENA SPRE PUNCTELE DE TRECERE A FRONTIEREI MOLDOVA VECHE SI NAIDAS. REABILITARE DRUM COMUNAL D.C. 48 CORONINI ( D.N.57) - SFINTA ELENA JUD. CARAS-SEVERIN
Anunt de participare numarul 44108/20.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORONINI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: nr.58, Localitatea: Coronini, Cod postal: 327160, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DANET, Tel.0255/544115, Email: [email protected], Fax: 0255/544115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectul IMBUNATATIREA ACCESULUI COMUNITATII LOCALE DIN SFINTA ELENA SPRE PUNCTELE DE TRECERE A FRONTIEREI MOLDOVA VECHE SI NAIDAS. REABILITARE DRUM COMUNAL D.C. 48 CORONINI ( D.N.57) - SFINTA ELENA JUD. CARAS-SEVERIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DC 48 Coronini-Sfata Elena, judetul Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul IMBUNATATIREA ACCESULUI COMUNITATII LOCALE DIN SFINTA ELENA SPRE PUNCTELE DE TRECERE A FRONTIEREI MOLDOVA VECHE SI NAIDAS. REABILITARE DRUM COMUNAL D.C. 48 CORONINI ( D.N.57) - SFINTA ELENA JUD. CARAS-SEVERIN pe o lungime de 5.1 km cuprinde toate categoriile de lucrari de reabilitare drumuri, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale/scopul contractului se regasesc - Caietul de sarcini, proiectul tehnic si listele de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 909, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de partic.-32600 lei.Scris. de garantie banacra sau OP in contul CL Coronini, Garantia de buna exe. 5% din val.contractului prin Scris. de garantie bancara sau prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programulde Vecinatate Romania Serbia 2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib; Certificate constatatoare ptr. plata impozitelor si taxelor de la stat si cele locale; Decl. art. 181; CUI; Certif. constatator-original ORC; Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilantul ctb. din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competente in tara respectiva. Nivelul Cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimii 3 ani: valoarea minim impusa este de 1500000 euro, respectiv 5465400 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista princ. lucrari executate in ultimii 5 ani, Dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut valoarea egala sau mai mare decit valoarea minim impusa de :250000 euro, respectiv 910900 lei. Pentru acesta se va prezenta recomandare;Informatii privind Personal ce va fi angajat in proiect;Curriculum Vitae personalului ce trebuie angajat in contract;Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor; Certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria CL Coronini.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 12:00
Locul: Consiliul local Coronini, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Timisoara- Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Eugeniu de Savoya nr.2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498499
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/ 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Coronini
Adresa postala: Coronini nr.58, judetul Caras-Severin, Localitatea: Coronini, Cod postal: 327160, Romania, Tel.0255/ 544192, Email: [email protected], Fax: 0255/ 544115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 10:26