Licitatie Publica - PROI.FAZA PT SI ASIST.TEHN."MOD.DC162,DC167,DRUM.VICIN;ALIM.APA SAT CORNITEL;CANALIZ.ST.EPUR.CORNITEL,BOROD;MODERN-DOTARE CAM.CULT.BOROD-CORNITEL" JUD.BH,SJ
Anunt de participare numarul 91655/30.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOROD (PRIMARIA)
Adresa postala: LOCALITATEA BOROD NR.162, Localitatea: Borod, Cod postal: 417065, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PETRU SARCA, Tel.0259/315098, In atentia: DOMNULUI PRESEDINTE SARCA SORIN, Email: [email protected], Fax: 0259/315506
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROI.FAZA PT SI ASIST.TEHN."MOD.DC162, DC167, DRUM.VICIN;ALIM.APA SAT CORNITEL;CANALIZ.ST.EPUR.CORNITEL, BOROD;MODERN-DOTARE CAM.CULT.BOROD-CORNITEL" JUD.BH, SJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DC 162, DC 167, STRADA MAGURII, STRADA CUTII, CORNITEL, BOROD.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica faza PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru Modernizare DC 162, DC 167 si Drumuri vicinale str. Magurii si str. Cutii; Alimentare cu apa potabila in satul Cornitel; canalizare ape uzate menajere in sateleCornitel si Borod cu statie de epurare in localitatea Borod;Modernizare si dotatre camine culturale Borod-Cornitel judetul Bihor si judetul Salaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM STUDIULUI DE FEZABILITATE SI A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
Valoarea estimata fara TVA: 429, 551RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI, GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5.000 LEI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA-PROGRAMUL F.E.A.D.R. masura 322 si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE DACA ESTE CAZUL.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, NEINCARDAREA IN PREVEDERILE ART.181, CERTIFICATE PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR LA BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ANII 2006, 2007, 2008;CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI DE 800.000 LEI;CAPACITATEA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI POATE FI SUSTINUTA PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI SI DE O ALTA PERSOANA CF.ART.186 DIN OUG 34/2006 COMPLETATA PRIN OUG 19/2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI;EXPERIENTA SIMILARA MINIM UN CONTRACT SIMILAR DE 422.000 LEI;COPIE DUPA CONTRACT SERVICII;PROCES VERBAL DE RECEPTIE;RECOMANDARE;INFORMATII PRIVIND PERSONALUL DE CARE DISPUNE; EN ISO 9001;EN ISO 14001 SAU ECHIVALENT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
66/02.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI BOROD, LOCALITATEA BOROD, NR.162.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE IMPREUNA CU STUDIUL DE FEZABILITATE SE POATE RIDICA GRATUITDE LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BOROD, LOCALITATEA BOROD, NR.162, TELEFON 0259/315506, INTRU-CAT DIN MOTIVE TEHNICE MARIMEA FISIERELOR NU PERMITE ATASAREA ACESTORA LA ANUNTUL DE PARTICIPARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/426881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006 CU TOATE MODIFICARILE ULTERIOARE.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA BOROD
Adresa postala: NR.162, Localitatea: BOROD, Cod postal: 417065, Romania, Tel.0259/315506, Email: [email protected], Fax: 0259/315506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 19:27