Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?PROMOVAREA TURISTICA A BISERICILOR DE LA SFARSIT DE VEAC XIX SI INCEPUTUL SECOLULUI XX DIN TARGOVISTE, cod SMIS 29321 - Achizitii publice servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare??


Anunt de participare numarul 136334/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?PROMOVAREA TURISTICA A BISERICILOR DE LA SFARSIT DE VEAC XIX SI INCEPUTULSECOLULUI XXDIN TARGOVISTE, cod SMIS 29321 -Achizitiipubliceservicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiect.general al acestui proiect consta in promovarea turistica a monumentelor istorice de interes national?Bisericile de la sf.veacului XIX si inceputul sec.XX din Targoviste? prin crearea unui brand turistic national, care va contribui la valorificarea potentialului cultural-istoric, la imbunatatirea imaginii localitatii, regiunii si a Romaniei, si la stimularea cresterii economice a Mun.Targoviste prin turism.Obiectivele specifice, constau in extinderea sezonului turistic pe tot timpul anului, crearea conditiilor pentru practicarea mai multor forme de turism (turism cultural, turism ecumenic, turism festivalier, etc), cresterea numarului de turisti si crearea unor noi locuri de munca.
Justificarea necesitatii implementarii proiectului ? Promovarea turistica a Bisericilor de la sfarsitulveacului XIX si inceputul secolului XX din Targoviste? poate fi facuta din mai multe considerente.Dintre acestea mentionam considerentele istorice, culturale, urbanistice, sociale, economice, de mediu, turistice, etc. Activitatea se va concretizata in derularea contractului de servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare, dupa cum urmeaza :
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericilede la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste. BisericaLemnului , BisericaSf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi ;
B. Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste BisericaLemnului , BisericaSf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi ;
C.Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre bisericilede la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste BisericaLemnului, BisericaSf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi
D.Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste BisericaLemnului, BisericaSf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi
E.Realizarea de fluturasi publicitaripentru fiecare dintre bisericile de lasfarsit de veac XIX si inceputul secoluluiXX din Targoviste enumerate mai sus
F.Organizarea unei expozitii turistice «Bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secoluluiXX din Targoviste » enumerate mai sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericile de lasfarsit de veac XIX si inceputul secoluluiXX din Targoviste, astfel:
Rezultate :3000 buc format tiparit si 3000 buc format digital (DVD), din care :
1.Ghid turistic ? Biserica Lemnului-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital (DVD).
2.Ghid turistic ? Biserica Sf. Nifon (Sarbi)
-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
3.Ghid turistic ? Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi )
-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
4.Ghid turistic ? Biserica Sf. Imparati siCuvioasa
-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
5.Ghidturistic ? Sinagoga-500 buc.format tiparit ;
-500 buc.format digital ( DVD)
6.Ghidturistic ? Biserica CatolicaSf.Francisc din Assisi
-500 buc format tiparit ;
-500buc format digital(DVD)
B. Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile de lasfarsit de veac XIX si inceputul secoluluiXX din Targoviste, astfel:
Rezultate :600 buc format tiparit
3000buc format digital (DVD), din care :
1.Album foto ? Biserica Lemnului
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital (DVD).
2.Album foto ? Biserica Sf. Nifon (Sarbi)
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
3.Album foto ? Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi)
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
4.Album foto ? Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca)
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
5.Album foto Sinagoga
- 100 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
6.Album foto Biserica Catolica Sf.Francisc din Assisi
- 100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
C. Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre Bisericile de lasfarsit de veac XIX si inceputul secoluluiXX din Targoviste, astfel:
Rezultate :6000 buc, din care :1.Pliant ? Biserica Lemnului
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
2.Pliant ? Biserica Sf. Nifon (Sarbi)
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
3.Pliant ? Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi)
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
4.Pliant ? Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca)
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
5.Pliant Sinagoga
- 5 tipuri de pliante-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
6.Pliant Biserica Catolica Sf.Francisc de Assisi
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip ;
D. Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile de lasfarsit de veac XIX si inceputul secoluluiXX din Targoviste, astfel:
Rezultate :60 buc, din care :
1.Poster - Biserica Lemnului10 buc ? 10 tipuri distincte2.Poster - Biserica Sf. Nifon (Sarbi)10 buc ? 10 tipuri distincte
3.Poster -Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi ) 10 buc ? 10 tipuri distincte
4.Poster -Biserica Sf. Imparati siCuvioasa (Priseaca) 10 buc ? 10 tipuri distincte
5.Poster? Sinagoga 10buc. ? 10 tipuri distincte
6.Poster - Biserica CatolicaSf.Francisc din Assisi10 buc ? 10 tipuri distincte
Fluturasii publicitari - 6000 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 744, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.886 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.524 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- - formular nr.20 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunera ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ?4.524 lei. Se va prezenta formular 21 In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR ? 85%-Bugetul National ? 13%-Buget Local Targoviste ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.
Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante - jr. Gabriel Florin Boriga PRIMAR; prof. Honorius Motoc VICEPRIMAR;ing. Paul Robert Briceag VICEPRIMAR , jr. Chiru Catalin Cristea SECRETAR;ing. Marius Constantinescu ADMINISTRATOR PUBLIC; consilieri municipali: Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile, Briceag Paul Robert, Butnaru Valeria, Danciulescu Ion, Diculescu Maria, Iorga Liviu, Lita Ion, Matei Gheorghe, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Tanase Silviu Gabriel, Tutuianu Ioan, Vasiliu Emilian Teodor; ing. Constantin Balasa-Director executiv ; ing. Dragos Folea Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu Sef Bir. Investitii-Achizitii publice;ec. Daniela Popa Director executiv Directia economica, ec.Cristian Irimia -Director ec.Adjunct
4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.
(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire: 1. Completare Formular 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de datalimita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Cerinta 2 : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm -instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei.Se vor prezenta documente justificative ale operatorilor economici, in vederea demonstarii indeplinirii cerintei de calificare.Pers.juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in lb romana, documente relevante, emise de autorit.competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind CA.In masura in care publicarea bilant contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit oper econ, at. acesta va prezenta alte docum edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situat econ si financ a operator economic. Docum.se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in lb romana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind CA va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sf.anului (31.12) pentru care se calculeaza sit.financ aferenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de servicii. Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Prezentarea a minim 1 ? maxim 2 contracte similare de prestari servicii a caror valoare cumulata sa fie minim 500.000 lei (fara TVA).Completarea si prezentarea Formularuluinr. 9 ??Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani.
Completarea si prezentarea Formular 9a Experienta similara.
Se vor prezenta mostre de materiale publicitare in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.
2. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
1.Se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1.
3.Componenta echipei solicitate
-Personal de specialitate solicitat Prestatorului de servicii:
-2 fotografi;
- -1 arhitect expert MCPN;
- -1 specialist in componente artistice( absolvent Academia de Arte Frumoase);
- -1 teolog;
- -1 etnograf;
- -1 istoric/arheolog;
- -1 geograf/specialist in mediu
- Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 10a- ?Curriculum vitae? si Formularul 10b. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare.
4.Informatii privind subcontractantii Se completeaza Formularul 11-Declaratie privind partile din
contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 12.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 11 si nu va mai prezenta formularul 12- Acordul de subcontractare
5.Se compl.Form 13 care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei, a membr.asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta /verificare subcontractantul. Anexa la acordul de asociere: Form. 14; Form. 15. In cazul in care pentru indepl.contractului nu este necesara asocierea, oper.econ. va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul form 14 si nu se vor prezenta form. 13 si 15.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii-Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conf contr de finantare nr. 2868/15.03.2012, cod SMIS 29321, finantare obtinuta prin POR 2007?2013, Axa Prioritara 5-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, DMI 5.3?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita, sub forma de clarificare respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios Juridic - Primaria Targoviste
Adresa postala: Str.Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer