Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?PROMOVAREA TURISTICA A BISERICILOR DE LA SFARSIT DE VEAC XIX SI INCEPUTUL SECOLULUI XX DIN TARGOVISTE, cod SMIS 29321 - Achizitii publice servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare??


Anunt de participare numarul 142345/05.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?PROMOVAREA TURISTICA A BISERICILOR DE LA SFARSIT DE VEAC XIX SI INCEPUTUL SECOLULUI XX DIN TARGOVISTE, cod SMIS 29321 - Achizitii publice servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiect.general al acestui proiect consta in promovarea turistica a monumentelor istorice de interes national?Bisericile de la sf.veacului XIX si inceputul sec.XX din Targoviste? prin crearea unui brand turistic national, care va contribui la valorificarea potentialului cultural-istoric, la imbunatatirea imaginii localitatii, regiunii si a Romaniei, si la stimularea cresterii economice a Mun.Targoviste prin turism.Obiectivele specifice, constau in extinderea sezonului turistic pe tot timpul anului, crearea conditiilor pentru practicarea mai multor forme de turism (turism cultural, turism ecumenic, turism festivalier, etc), cresterea numarului de turisti si crearea unor noi locuri de munca.
Justificarea necesitatii implementarii proiectului ? Promovarea turistica a Bisericilor de la sfarsitul veacului XIX si inceputul secolului XX din Targoviste? poate fi facuta din mai multe considerente.Dintre acestea mentionam considerentele istorice, culturale, urbanistice, sociale, economice, de mediu, turistice, etc. Activitatea se va concretizata in derularea contractului de servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare, dupa cum urmeaza :
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste. Biserica Lemnului , Biserica Sf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi ;
B. Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste Biserica Lemnului , Biserica Sf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi ;
C. Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste Biserica Lemnului, Biserica Sf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga, Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi
D. Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsitul de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste Biserica Lemnului, Biserica Sf. Nifon (SARBI), Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi), Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca), Sinagoga,
Biserica Catolica Sf, .Francisc din Assisi
E.Realizarea de fluturasi publicitari pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste enumerate mai sus
F.Organizarea unei expozitii turistice « Bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste » enumerate mai sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste, astfel:
Rezultate :3000 buc format tiparit si 3000 buc format digital (DVD), din care :
1.Ghid turistic ? Biserica Lemnului-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital (DVD).
2.Ghid turistic ? Biserica Sf. Nifon (Sarbi)
-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
3.Ghid turistic ? Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi )
-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
4.Ghid turistic ? Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa
-500 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
5.Ghid turistic ? Sinagoga-500 buc.format tiparit ;
-500 buc.format digital ( DVD)
6.Ghid turistic ? Biserica Catolica Sf.Francisc din Assisi
-500 buc format tiparit ;
-500buc format digital (DVD)
B. Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste, astfel: Rezultate :600 buc format tiparit
3000 buc format digital (DVD), din care :
1.Album foto ? Biserica Lemnului
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital (DVD).
2.Album foto ? Biserica Sf. Nifon (Sarbi)
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
3.Album foto ? Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi)
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
4.Album foto ? Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca)
-100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
5.Album foto Sinagoga
- 100 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
6.Album foto Biserica Catolica Sf.Francisc din Assisi
- 100 buc format tiparit ;
-500 buc format digital ( DVD).
C. Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre Bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste , astfel:
Rezultate :6000 buc, din care :1.Pliant ? Biserica Lemnului
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
2.Pliant ? Biserica Sf. Nifon (Sarbi)
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
3.Pliant ? Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi)
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
4.Pliant ? Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca)
-5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
5.Pliant Sinagoga
- 5 tipuri de pliante-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip
6.Pliant Biserica Catolica Sf.Francisc de Assisi
- 5 tipuri de pliante ;
-1000 buc. ; 200 buc. pentru fiecare tip ;
D. Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste, astfel:
Rezultate :60 buc, din care :
1.Poster - Biserica Lemnului 10 buc ? 10 tipuri distincte2.Poster - Biserica Sf. Nifon (Sarbi) 10 buc ? 10 tipuri distincte
3.Poster - Biserica Izvorul Tamaduirii (Oborul Vechi ) 10 buc ? 10 tipuri distincte
4.Poster - Biserica Sf. Imparati si Cuvioasa (Priseaca) 10 buc ? 10 tipuri distincte
5.Poster ? Sinagoga 10 buc. ? 10 tipuri distincte
6. Poster - Biserica Catolica Sf.Francisc din Assisi 10 buc ? 10 tipuri distincte
7.Organizarea unei expozitii turistice , , Bisericile de la sfarsit de veac XIX si inceputul secolului XX din Targoviste.
Fluturasii publicitari - 6000 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 744, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.886 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.524, 29 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara /societate de asigurari- - formular nr.20 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contulRO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia pana la data si ora deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor, cf. prev. art. 86 alin.6 din HG 925/2006;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ?4.524, 29 lei. Se va prezenta formular 21 In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Cursul de schimb valutar luat in calcul va fi cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr.925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseriaautoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR ? 85%-Bugetul National ? 13%-Buget Local Targoviste ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.
Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing.Constantin Balasa - Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Cioaca Nicolae Gabriel, Prisacaru Ciprian, Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu Tudorica.
4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat ? scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si o declaratie prin care ofertantul isi ia angajamentul ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va prezenta certificatul de rezidenta fiscala pentru anul 2013, la momentul semnarii contractului.Cerinta 3: Completare Formular 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta 4:
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de
regula, prin prezentarea unui angajament ferm -instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si ale art.69 indice 1."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1
sau Formularul 7.2, dupa caz.
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul
asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa includa si obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile
legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei. Se vor prezenta documente din care sa reiasa informatiile solicitate (bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani) vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau alte documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare-in copie.
Formular 8 - Fisa de informatii generale.Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente din care sa reiasa informatiile solicitate (bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani) vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau alte documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare-in copie.Se va completa Formular 8 - Fisa de informatii generale.Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra deafaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de servicii.Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: , ,Prezentarea de servicii similare din care sa rezulte realizarea tuturor activitatilor care compun obiectul contractului, prestate in baza unuia sau a mai multor contracte, servicii a caror valoare/valoare cumulata sa fie minim 500.000 lei (fara TVA).?
Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 ??Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Se va completa Formular 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul. , ,Se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiari, care sa confirme prestarea serviciilor respective?.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.
3. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1.
4.Componenta echipei solicitate
-Personal de specialitate solicitat Prestatorului de servicii:
-2 fotografi;
-1 arhitect expert autorizat MCPN sau similar conform Ordin nr.2495/2010pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice-1 specialist in componente artistice( absolvent Academia de Arte Frumoase);
-1 teolog;
-1 etnograf/etnolog;
-1 istoric/arheolog;
-1 geograf/specialist in mediu
-Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 10a- ?Curriculum vitae? si Formularul 10b -Declaratie de disponibilitate. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare.
5.Informatii privind subcontractantii Se completeaza Formularul 11-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea
acestora. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 12-Acord de subcontractare.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va mai prezenta formularul 11 si formularul 12 - Acord de subcontractare.
6.Informatii privind asociatii. Atunci cand un grup de operatori economici
depune oferta comuna, acesta va prezenta Formularul nr. 13 - Acord de
asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de
achizitie publica care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de
executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin
acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna
cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea
contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de
atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie
publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile
din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in
acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre
cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre
subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta/verificare
subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul
nr. 14-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
asociati si specializarea acestora; Formularul nr. 15-Declaratie privind
legalizarea asocierii. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este
necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 13, 14
si 15 .
Informatii privind standardele de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 9;2.Completarea si prezentareaFormularului nr. 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul.1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 10.2.Completarea si prezentarea declaratiei de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1.1.Completarea si prezentarea Formularului 10a si Formularul 10b.Completarea si prezentarea Formularului 11 si a Formularului 12.Completarea si prezentarea formularelor: Formularul 11, Formularul 12 si Formularul nr. 13.Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru serviciile asumate in cadrul asocierii. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 10:00
Locul: Primaria Mun.Targoviste, str.Revolutiei nr.1-3, corp B, et.2, camera 15, data 16.05.2013, ora 10.00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, persoane imputernicite ale ofertantilor (vor prezenta o imputernicire - formular 23 - semnata de catre reprezentantul legal) si reprezentantii CVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform contract de finantare nr. 2868/15.03.2012, cod SMIS 29321, finantare obtinuta prinPOR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, DMI 5.3?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii romaniei ca destinatie turistica.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita, sub forma de clarificare respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios Juridic - Primaria Targoviste
Adresa postala: Str.Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): http: //www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer