Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?PROMOVAREA TURISTICA A BISERICILOR MEDIEVALE SECOLUL XVI DIN TARGOVISTE, cod SMIS 29364 - Achizitie publica de materiale publicitare??


Anunt de participare numarul 136553/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. +40 245611222, In atentia: Ing. Dragos FOLEA-Manager proiect; Ing. Clara OCNARU-Directia Tehnica, Responsabil Tehnic EIP; Jr. Adrian BREAZA- Responsabil Ach. Publica, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?PROMOVAREA TURISTICA A BISERICILOR MEDIEVALE SECOLUL XVI DIN TARGOVISTE, cod SMIS 29364 -Achizitie publica de materiale publicitare??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al acestui proiect consta in promovarea turistica a monumentelor istorice de interes national ?Bisericile Medievale sec. XVI din Targoviste? prin crearea unui brand turistic national, care va contribui la valorificarea potentialului cultural-istoric, la imbunatatirea imaginii localitatii, regiunii si a Romaniei, si la stimularea cresterii economice a Municipiului Targoviste prin turism.
Obiectivele specifice, constau in extinderea sezonului turistic pe tot timpul anului, crearea conditiilor pentru practicarea mai multor forme de turism (turism cultural, turism ecumenic, turism festivalier, etc), cresterea numarului de turisti si crearea unor noi locuri de munca.
Justificarea necesita?ii implementarii proiectului ? Promovarea turistica a Bisericilor Medievale sec. XVI din Targoviste? poate fi facuta din considerente: istorice, culturale, urbanistice, sociale, economice, de mediu, turistice, etc.Promovarea turistica a ?Bisericilor Medievale sec.XVI din Targoviste? va avea un impact national contribuind la dezvoltarea turismului intern deoarece pe harta turistica a Romaniei vor fi inscrisenoi obiective vazute ca destinatii turistice mai alesin ceea ce priveste turismul cultural si ecumenic.Prin implementarea acestui proiect se vor atinge obiectivele acestui domeniu major de interventie si anume: -cresterea importantei turismului si culturii in Municipiul Targoviste si in tot judetul Dambovita, ca factor care stimuleaza cresterea economica;
-promovarea Bisericilor Medievale sec. XVI din Targoviste ca produs turistic cu impact national prin organizarea de evenimente periodice (festivaluri, expozitii);
-extinderea sezonului turistic pe toata perioada anului;
-cresterea numarului de turisti in medie cu 15% ;
-crearea de noi locuri de munca (cel putin 3 noi locuri de munca);
Activitatea se va concretizata in derularea contractului de servicii de proiectare si realizare a materialelor publicitare, dupa cum urmeaza :
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni) ;
B.Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni ;
C.Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni) ;
D.Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. TreiIerarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Elaborarea de ghiduri turistice pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni), astfel:
Rezultate :2000 buc format tiparit si 2000 buc format digital (DVD), din care :
1. Ghid turistic ? Mitropolia Targoviste
- 500 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital (DVD).
2. Ghid turistic ? Biserica Sf. Nicolaie Andronesti
- 500 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
3. Ghid turistic ? Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi)
- 500 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
4. Ghid turistic ? Biserica Sf. Gheorghe ( Suseni)
- 500 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
B.Realizarea unui album foto pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni), astfel:
Rezultate :800 buc format tiparit si 2000buc format digital (DVD), din care :
1. Album foto ? Mitropolia Targoviste
- 200 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital (DVD).
2. Album foto ? Biserica Sf. Nicolaie Andronesti
- 200 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
3. Album foto ? Biserica Alba
- 200 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
4. Album foto ? Biserica Sf. Gheorghe ( Suseni)
- 200 buc format tiparit ;
- 500 buc format digital ( DVD).
C.Realizarea de pliante publicitare pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni), astfel:
Rezultate :4000 buc, din care :1. Pliant - Mitropolia Targoviste
- 5 tipuri de pliante, 200 buc pentru fiecare tip, 1000 buc total;2. Pliant - Biserica Sf. Nicolaie Andronesti- 5 tipuri de pliante, 200 buc pentru fiecare tip, 1000 buc total ;3. Pliant -Biserica Alba- 5 tipuri de pliante, 200 buc pentru fiecare tip, 1000 buc total ;4. Pliant -Biserica Sf. Gheorghe- 5 tipuri de pliante, 200 buc pentru fiecare tip, 1000 buc total ;
D.Realizarea de postere pentru fiecare dintre bisericile medievale secolul XVI ? Mitropolia Targoviste, Biserica Sf. Nicolaie Andronesti, Biserica Alba (Sf. Trei Ierarhi), Biserica Sf. Gheorghe (Suseni), astfel:
Rezultate :40 buc, din care :
1. Poster - Mitropolia Targoviste10 buc ? 10 tipuri distincte2. Poster - Biserica Sf. Nicolaie Andronesti10 buc ? 10 tipuri distincte
3. Poster -Biserica Alba10 buc ? 10 tipuri distincte
4. Poster -Biserica Sf. Gheorghe10 buc ? 10 tipuri distincte
Valoarea estimata fara TVA: 632, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 12.642 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.412 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- - formular nr.20 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic (in S.E.A.P.) cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ?4.412 lei. Se va prezenta Formular 21. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR ? 85%-Bugetul National ? 13%-Buget Local Targoviste ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.
Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante - jr. Gabriel Florin Boriga PRIMAR; prof. Honorius Motoc VICEPRIMAR;ing. Paul Robert Briceag VICEPRIMAR , jr. Chiru Catalin Cristea SECRETAR;ing. Marius Constantinescu ADMINISTRATOR PUBLIC; consilieri municipali: Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile, Briceag Paul Robert, Butnaru Valeria, Danciulescu Ion, Diculescu Maria, Ilie Valentin, Iorga Liviu, Lita Ion, Matei Gheorghe, Motoc Honorius, Olaru Marin, Pantea Viorel, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Tanase Silviu Gabriel, Tutuianu Ioan, Vasiliu Emilian Teodor; ing. Constantin Balasa-Director executiv ; ing. Dragos Folea Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu Sef Bir. Investitii-Achizitii publice;ec. Daniela Popa Director executiv Directia economica.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.
(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire: 1. Completare Formular 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de datalimita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.
2.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 900.000 lei.F.8-Fisa de inf.gen. 1.Bilant. cont. pt.ult.3 ani-viz.si inreg.la org.fiscal abil. sau doc.echiv, c.cert.resp.cer.min.oblig.priv.
marimea cifr.de afaceri an.medii(altele decat bil.cont, cont.de prof.si pierdere).2.Prez.Inform
gen.afer.ultim.trei ani; se va completa F8-Fisa de inf.gen. Pers.jur.stra. vor prez, in cop.insot.de trad.cert.in lb.rom, doc.rel, emise de aut.compet, care sa cert.indepl. cer.oblig.priv.cif.de afaceri.In mas.in care pub. bil. cont.nu e prev.de legisl.tarii de or/tarii in care e stab.op.ec, atunci ac.va prez alte doc.edif.care sa refl.o imag.fid. a sit. econ.si fin. a op.ec.Docu.se vor prez.insot.de trad.autori. a acest.in lb rom.Curs. luat in calcul pt indepl. cer.priv.cifr.de afac.va fi curs.de ref. dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anilor 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz.
2.Op.ec.part.la pr.sa poata real.d.p.d.v.tehn
c.de serv.C.min.pt.dem.ex.sim.se cons: Prez. a min.1-max.2 contr.sim.de pr.serv.a caror val. cum.sa fie min.500.000lei fara TVA. F 9?D.pr lista pr.serv.sim.pr.in ult.3ani?, si anexa af repr.lista pr.serv.sim.pr.in ult.3 ani.F 9a Ex. sim.1.Co.si prez. F.9?D. pr.lista pr.serv sim.prest.in ult.3 ani?, si anexa af. repr.lista pr.serv.sim.prest.in ult.3 ani, co.val, per.de pr
, benef, ind.ca ac.din urma sunt aut.contr.sau cl.
priv.2.Se va co.F9a Exp. sim. pt.fiec.co.
c.e luat in calcul.3.Se vor atasa cop. cert.conf.
cu orig.dupa co. inscr in F.9 in sc.dov.cer. In caz.in c contr.cont.cl. de conf.c. impied. prez.lui, of.e obl.sa prez. pag din contr.din c.sa rez.part.contr, ob. contr, dur.
contr, pret.contr, precum si pag. fin. cu semn.4.Se va atasa, in c.cert.conf.cu or, rec.dinpart.ben.contr.sol.ca ex sim.5.Pt calc.pret.contr
exp.in alta mon.decat Lei se va fol.curs. med.
com.deBNR a Roman.pt.anii in c.au fost inc.contr.resp
3. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1.
4.Componenta echipei solicitate-Personal de specialitate solicitat conform CERERII DE FINANTARE:
-2 fotografi;
-1 arhitect expert MCPN;
-1 specialist in componente artistice( absolvent Academia de Arte Frumoase);
-1 teolog;
-1 etnograf;
-1 istoric/arheolog;
-1 geograf/specialist in mediu.
-Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 10a- ?Curriculum vitae? si Formularul 10b-Declaratie de disponibilitate. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
5.Informatii privind subcontractantii Formularul 11- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, impreuna cu Formularul 12 - Acordul de subcontractare.
6.Informatii privind asociatii Formularul nr. 13 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica Formularul nr. 14 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;
-Formularul nr.15 - Declaratie privind legalizarea asocierii.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii-Ofertantii au obligatia
sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de
standarde europene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.2822/10.02.2012, POR 2007?2013, A.P.5-Dezv.durabila si prom.turism., DMI 5.3?Prom. potential.turist.si crearea infrastr.neces., in scopul cresterii atractiv.Romaniei ca destina.turist., Operatiunea: Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice??, cod SMIS 29364.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care procedura de atribuire este online (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006., respectiv 10 zile incepand cu ziuaurmatoare luarii la cunostinta al actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios Juridic - Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): http: //www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer