Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Protectie de mal pe raul Basca Chiojdului in zonele cu eroziuni active, sectorul Chiojdu-Catina, judetul Buzau


Anunt de participare numarul 90532/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel.0238725447, In atentia: dl. Iorgulescu Emanuel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238427237, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Protectie de mal pe raul Basca Chiojdului in zonele cu eroziuni active, sectorul Chiojdu-Catina, judetul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul Chiojdu-Catina, jud. Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Protectie de mal pe raul Basca Chiojdului in zonele cu eroziuni active, sectorul Chiojdu-Catina, judetul Buzau;
Lucrarile constau in: protectii de mal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243510-0 - Diguri de aparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Protectie de mal pe raul Basca Chiojdului in zonele cu eroziuni active, sectorul Chiojdu-Catina, judetul Buzau
Valoarea estimata fara TVA: 17, 621, 068RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, alin. J din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 264 000 RON ; Garantia de buna executie: 5% din valoarea (fara TVA) a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, OUG nr. 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat, Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de registrul comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv executie constructii hidrotehnice si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea unitatii original sau copie legalizata, Pentru persoane juridice/fizice straine: Documentecaredovedesco formadeinregistrarein calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este resident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
Bilantul contabil, contul de profit si pierderi, toate anexele la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficari(daca este cazul).Informatii privind cifra de afaceri , Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 35 200 000 RON (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Fise de experienta similara, insotite de recomandarea din partea beneficiarului;Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare;Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil cu Executia lucrarilor si desemnarea de ofertant a responsabilului tehnic cu executia (R.T.E.) si a responsabilului cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ), ;si efectivele medii anuale ale personalului angajat (inclusiv CV) si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), Certificat de atestareISO 9001 pentru managementul calitatii sau alt document echivalent;Certificat de atestareISO 14001 pentru managementul de mediu sau alt document echivalent;Certificat de atestare OHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.Declaratia privind respectarea obligatiilor referitoare la impozitare, protectia muncii si protectia mediului, Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul), Informatii privind masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract de experienta similara in valoare de minim 17 600 000 RON (fara TVA), sau sa fi incheiat si indeplinit trei contracte de experienta similara in valoare totala de minim: 17 600 000 RON (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
3.
Programul calitatii
40%
40
Descriere: : Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
199/05.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 18:00
Locul: SEAP Procedura licitatie deschisa care se va desfasura prin mijloace electronice.( on line)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect F/P 1579 (2006), credite externe Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei
VI.3) Alte informatii
Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Emil Zolla, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art. 256^2 , alin.(1), lit. b), din OUG nr. 34/2006]
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Buzau-Ialomita Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel.0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer