Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Protectie de mal pe raul Basca Chiojdului in zonele de eroziuni active, sector Chiojdu-Catina, jud. Buzau


Anunt de participare numarul 60745/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel.0238725447, In atentia: Dl. ing. Iorgulescu Emanuel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238427237
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Protectie de mal pe raul Basca Chiojdului in zonele de eroziuni active, sector Chiojdu-Catina, jud. Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Chiojdu, Catina, jud. Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare-elaborare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E.): Protectie de mal pe rau Basca Chiojdului in zonele de eroziuni active sector Chiojdu-Catina, jud. Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exemplare (pentru fiecare faza de proiectare).
Valoarea estimata fara TVA: 435, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, alin. j, din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 6 500 lei ; Garantia de buna executie :5% din valoarea (fara TVA) a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratieprivind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale in original sau copie legalizata valabile la data prezentarii ofertei; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare/certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/altele echivalente in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertei; cazier judiciar in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: bilantul contabil la data de 31.12.2007 si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate bancare; informatii privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani; obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 1 044 000 lei (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Fisa de experienta similara; insotite de recomandarea beneficiarului (cel putin trei); Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si efectivele medii anuale ale personalului angajat (inclusiv CV), Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Certificat de atestare ISO 9001, ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract de experienta similara in valoare de minim: 130 000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
170/06.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria unitatii sau OP in cont RO36TREZ1665025XXX006016, Trez.Buzau, print-o scrisoare de solicitare. Serv.P.U. Investitii, et.II
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 11:00
Locul: Directia Apelor Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire emisa de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Emil Zolla, nr. 4, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal [art. 272, alin.(3), din OUG nr. 34/2006, OUG nr. 94/2007].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Buzau-Ialomita Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel.0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer