Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROTEZA AUDITIVA BAHA


Anunt de participare numarul 140328/08.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700656, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU, Tel. +40 332410774, Email: [email protected], Fax: +40 332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROTEZA AUDITIVA BAHA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI, STR. PANTELIMON HALIPA NR.14
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 86, 238.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 LUNI-autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente, in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile alocate.cantitatile estimate minime si maxime ale acordului cadru, respectiv cantitatile lunare minime si maxime ce ar face obiectul unui singur contract subsecvent sunt prevazute in Caietul de sarcini si inCalendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de PROTEZA AUDITIVA TIP BAHA, conform caietului de sarcini la Spitalul Clinic de Recuperare Iasi in cadrul Programului National de IMPLANT COCHLEAR si PROTEZE BAHA .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33185000-0 - Proteze auditive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui acord cadru de furnizare pentru achizitia de( in conformitate cu documentatia tehnica si documentatia de atribuire ), MINIM 1 bucata ? MAXIM 4 bucati PROTEZA AUDITIVA TIP BAHA, conform caietului de sarcini.Valoare estimata ACORD CADRU : minim 21559.63 lei - maxim 86238.52 lei .In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente, in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: cantitate / 12 luni : minim 1 - maxim 4 bucati . Valoare estimata contract subsecvent: minim 21559.63 lei - maxim 86238.52 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 86, 238.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de :1000 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: - in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei)Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.? Formularul nr.9In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare astfel :862.38 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGET IN CADRUL Programului National de IMPLANT COCHLEAR si PROTEZE BAHA .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formularul nr.2d.
Declaratii privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalent .Formularul nr. 2a.
ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69indice1.Formularul nr.2c.
Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil, ec. Violetta Canila, sef serviciu adm. ec. Hutu Daniela , consilier juridic Nica Gabriela, coodonator program Dr. Luminita Radulescu, responsabil achizitie - ec. Poenaru Claudia .
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. Formularul nr.2b.
Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.formularul nr. 2e. Persoane juridice/fizice /romane/straine: Certificat constator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original.
Autoritatea contractanta va solicitaofertantului castigator prezentarea documentului in original pentru conformitateacestuia, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul.
( formular privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii)
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - in xerocopie , semnat si stampilat conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertei.
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale , inclusiv anexa sau declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu : Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE sau echivalent ? in xerocopie , semnat si stampilat conform cu originslul , valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Conform art.185, alin.1 , lit. c) din OUG 34 / 2006 cu modificarile ulterioare , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Bilantul contabil la 31.12.2011, sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara. Se va depune copie lizibila, conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
Conform art.188, alin.1 , lit. a) din OUG 34 / 2006 cu modificarile ulterioare , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18663/25.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.In urma evaluarii ofertelor depuse, in cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte alte oferte de pret in plic inchis intr-o perioada de timp stabilita de autoritatea contractanta.Ofertantii pot depune oferta doar pentru cantitatea maxima cuprinsa in intervalul celor 12 luni.Termen de plata: 120 zile de la acceptarea facturii.Ofertantii care se incadreaza inprevederile legii 346/2004, privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare prin depunerea unei declaratii IMM privind incadrarea in aceasta situatie.Comunicarile de orice fel vor fi realizate prin posta , e-mail , fax sau orice combinatii ale acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA , termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: STR.PANTELIMON HALIPA NR.14, Localitatea: IASI, Cod postal: 700656, Romania, Tel. +40 332410774, Email: [email protected], Fax: +40 332410774, Adresa internet (URL): scr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer