Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROTEZE ENDOVASCULARE


Anunt de participare numarul 57323/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN NEAMTU, Tel.0264599503, Email: [email protected], Fax: 0264599503, Adresa internet (URL): www.institutulinimii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROTEZE ENDOVASCULARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca str. Motilor 19-21
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 1 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proteze endovasculare impartite in patru tipuri:
1.Stent graft endoluminal toracic pentru anevrisme si disectii de aorta toracica
2.Stent graft endoluminal pentru aorta abdominala+/- extensii iliacee de lungimi variabile
3.Stent graft endoluminal aortoiliac +/- ocludere
4.Stent graft endoluminal aortobiiliac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33184200-5 - Proteze vasculare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea solicitata este pentru acoperirea a unui numar de 20-25 de cazuri in functie de complexitatea bolii pacientului.
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
cantitatile celor 4 loturi vor fi in functie de cazuistica
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 01.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE SI DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERTA COMUNA FARA A FI OBLIGATI SA ISI LEGALIZEZE DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederea art.181privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare.
documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare(art.183)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA CERTIFICAT DE MARCA EUROPEANA SI CERTIFICAT DE CONFORMITATE DE LA PRODUCATOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
70%
Descriere:
2.
termenul de livrare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 10:00
Locul: Biblioteca Institutului Inimii "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
alte informatii se pot obtine de la serviciul aprovizionare al institutuluise solicita informatii privind posibilitatea prezentariisi timpul necesar reprezentantului producatorului in unitatea noastra pentru a asista si ajuta la implantarea protezei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.sTAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: rO030084, Romania, Tel.021304641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TRIBUNALUL CLUJ
Adresa postala: STR. DOROBANTILOR NR. 2-4, Localitatea: CLUJ-NBAPOCA, Cod postal: RO40000, Romania, Tel.0264468952
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL INSTITUTULUI INIMII
Adresa postala: STR. MOTILOR NR. 19-21, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: RO400001, Romania, Tel.0264591941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2008 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer