Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROTEZE ORTOPEDICE IMPLANTABILE


Anunt de participare numarul 125285/06.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala:  STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330084, Romania, Punct(e) de contact:  ECATERINA RODICA LUCA, Tel. 0254214616, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0254254212516, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROTEZE ORTOPEDICE IMPLANTABILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEVA, STR.22 DECEMBRIE.NR.58 - REGISTRATURA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 383, 795RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROTEZE ORTOPEDICE IMPLANTABILE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ENDOPROTEZA TOTALA DE SOLD CIMENTATA CU AUTOCENTRARE IN CANALUL FEMURAL TIP SELF-LOOKING NEPOLISATA Cantitate maxima 100 BUC.
LOT 2 ENDOPROTEZA TOTALA PRIMARA CIMENTATA DE SOLDPOLISATA CU CENTRARE IN CANALUL FEMURALCantitate maxima 30 BUC.
LOT 3ENDOPROTEZA TOTALA PRIMARA NECIMENTATA DE SOLD ACOPERITA CU TITAN POROSCantitate maxima 100 BUC.
LOT 4PROTEZA TOTALA DE SOLD NECIMENTATA ACOPERITA CU HIDROXIAPATITACantitate maxima 30 BUC.
LOT 5ENDOPROTEZA TOTALA PRIMARA CIMENTATA DE GENUNCHICU STABILIZARE POSTERIOARACantitate maxima 50 BUC.
LOT 6ENDOPROTEZA TOTALA NECIMENTATA DE SOLD DE REVIZIE ACOPERITA CU TITAN POROSCantitate maxima10 BUC.
LOT 7ENDOPROTEZE DE SOLD DE REVIZIE NECIMENTATA ACOPERITA CU HIDROXIAPATITACantitate maxima10 BUC.
LOT 8.PROTEZA DE SOLD TIP AUSTIN MOORECantitate maxima40BUC.LOT 9. CIMENT ORTOPEDIC CU ANTIBIOTICCantitate maxima300BUC.
LOT 10 CIMENT ORTOPEDIC FARA ANTIBIOTICCantitate maxima100BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 383, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR. DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10%.GAR. DE PART.: LOT1-2350LEI, LOT2-668.40LEI, LOT3-4068LEI, LOT4-1590LEI, LOT5-2579LEI, LOT6-674.80LEI, LOT7-720LEI, LOT8-336LEI, LOT9-711.75LEI, LOT10-140LEI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM ORTOPEDIE ( fonduri CJAS Hunedoara-Deva)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala.Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei. Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor , original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ? original original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, valabila la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de conformitate CE in care se precizeaza conformitatea dispozitivuluicu una din directivele europene in domeniu : Directiva 93/42 CEE, Directiva 98/79CEE, Directiva 90/385 CEE, dupa caz, sau certificate emise de organismele de certificare notificate.Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2000 sau act echivalent, al ofertantului.Asigurarea personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de furnizare-cel putin 1 medic, cu prezentarea documentelor doveditoare.Lista contractelor de furnizare produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Obligatoriu-prezentarea in sedinta de deschidere a ofertelor a tuturor mostrelor sterile (nesterile) a produselor ofertate si a instrumentarelor specifice pentru protezele cimentate, necimentate precum si pentru toate celelalte instrumentare specifice celorlalte tipuri de proteze, fara de care oferta va fi descalificata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9687/22.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 12:00
Locul: SALA DE SEDINTA A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLES, NR.6, SECT.3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala:  STR.22DECEMBRIE, NR.58, Localitatea:  DEVA, Cod postal:  330084, Romania, Tel. 0254228711, Fax:  0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer