Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proteze ortopedice implantabile si implanturi spinale ( publicat anunt de intentie in SEAP nr. 4058/15.03.2007)


Anunt de participare numarul 26744/07.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU, Tel.0332410774, Email: [email protected], Fax: 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proteze ortopedice implantabile si implanturi spinale ( publicat anunt de intentie in SEAP nr. 4058/15.03.2007)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 056, 000 si 6, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente, conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proteze ortopedice implantabile si implanturi spinale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proteze ortopedice de prima intentie sold/genunchi, elemente adjuvante reviziei protetice sold/genunchi, proteze de revizie, implanturi spinale
Valoarea estimata fara TVA: 958, 398RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi in suma totala de 10316 ron(impartita pe loturi, conform anexei B );garantia de buna executiei va fi 5% din valoarea de adjudecare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurarilor Sociale de Sanatate - TRATAMENTUL PRIN ENDOPROTEZARE AL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI ARTICULARE PREEXISTENTE ; TRATAMENTUL PRIN IMPLANT SPINAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, art 181, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, conform documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse, autorizatie de livrare de la producator, standarde de asigurare a calitatii, conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
designurimoderne
2%
Descriere:
3.
confectionate din materiale performante, cu tehnologii avansate de sterilizare, fixare biologica a implantului, cuplu tribologic
12%
Descriere:
4.
implantare performanta, implantare clasica si MIS, instrumentar specific de extractie
12%
Descriere:
5.
rata de supravietuire 10-15 ani -proteze/ 5-10 ani-implanturi spinale
4%
Descriere:
6.
livrare si inlocuire max. 3 zile
1%
Descriere:
7.
stoc de rezerva permanent
1%
Descriere:
8.
1-2 truse de instrumentar in custodia spitalului
1%
Descriere:
9.
inlocuirea instrumentarului deteriorat maxim 72 ore
1%
Descriere:
10.
standardizare maxima a instrumentarului
1%
Descriere:
11.
asigurarea in custodie a 2 linii de motoare ortopedice/ asistenta calificata privind utilizarea intraoperatoria a instr. si a implanturilor spinale
4%
Descriere:
12.
service gratuit, aprovizionare constanta cu consumabile, asigurare pregatire personal
1%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul spitalului: RO04TREZ4065041XXX000709, numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 12:00
Locul: la sediul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau prin reprezentantii legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre emiterea unui act pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr. 14, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700656, Romania, Tel.0332410774, Email: scr_iasi2004@yahhhoo, Fax: 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer