Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 12? Turda ? Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 132983/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 0269803198, Email: [email protected], Fax: +40 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 12? Turda ? Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sistemul national de transport, conducta Turda Cluj
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 12? Turda ? Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele ?i Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un proiect : PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru PT + CS + Proiect pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 12? Turda ? Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4000lei, constituita scrisoare de gar de part.OP.Orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, cu valabilitate cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Daca ofertantul este incadrat in categoria IMM-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentul de plata a garantiei de participare. Declaratia pe proprie raspundere, intocmita conform art. 7 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;in conformitate cu art. 278^1 din OUG34/2006, cu modificarile ulterioare, respectiv 2000 lei. cuantum 5% din valoarea contractului, fara TVA;
-scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19., sau retineri succesive din facturi partiale ? in conformitate cu HG nr. 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozi?ia autorita?ii contractante .Orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata facturii in termen de 30/90 de zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea -Completare Formular 12A
2)Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.180-181 din Ordonanta)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Note:
-Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B
3. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.
Nota:
-Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.
-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa : Formular 12C
5. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.
6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata - Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E (persoana cu functie de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias ?FLORIN COSMA Director General;Liviu Pintican Director General Adjunct;Radu Moldovan Director Economic;Olga Idu Directia Juridica;Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare) Cerinte obligatorii: Pentru persoanele juridice romane : Certificat constator emis deONRC din care sa rezulte obiectul contractului de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.
Pentru persoanele fizice romane: autorizatia de functionare.
Cerinte obligatorie: Pentru persoanele fizice / juridicestraine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident(original si copie legalizata in limba romana).
Se solicita operatorilor economici sa prezinte certificat de atestare a firmei pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, respectiv autorizatie emisa de organe competente, respectiv Autorizatii de proiectare : PCTRI, solicitare conform Legii gazelor nr. 351/14.07.2004Pentru ofertantii din categoria IMM ? urilor : pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii) conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art. 16 pct. 2 din Legea 346/2004, cu modificari si completari ulterioare. IMM, beneficiaza de reducere de 50% daca asocierea este formata exclusiv din IMM-uri indiferent daca cumulativ depa?esc conditiile de incadrare.
Pentru a demnstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria rasundere conform art. 7 din Legea nr. 346/2006 cu modificari si completari ulterioare(Formular 20 din sectiunea III). In cazul unei asociatii de firme din aceasta categorie, asociatia poate beneficia de facilitatile legale, numai daca grupul de asociati, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru IMM-uri.
In cazul depunerii unei oferte comune se vor respecta prevederile art. 186alin 3 si 190 alin 3 din OUG 34/2006, modificata.
Toti semnatarii acordului de asociere vor completa documenteleprevazute la cap. V.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). prezentarea bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc.
b). Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si ?tampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).
c). Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare achizitiei.b). Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului propriu conform specificului de activitate, autorizare ANRE pentru personalul implicat. c) autoriza?iei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B, C, D pentru personalul implicat in derularea contractului. S-a solicitat prezentarea in mod obligatoriu a autoriza?ilor B, C, D pentru personalul care va realiza ?i verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei ?i al cartografiei pe teritoriul Romanie
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru studiile de specialitate (geotehnice/hidrologice) Certificarea Sistemului de Management al Calitatii pentru activitati de proiectare, urbanism si alte servicii pentru inginere geologica si hidrologica - lucrari de foraj si sondaj constructii sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS , SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara rezerve conditiile contractuale si termenii care guverneaza acest contract.Conditiile contractuale nu se negociazaParticiparea la proced.de atribuire este deschisa tuturor operat. econom. interesati, care indeplinesc cerintele legale de natura ec.si finan, tehnico-profesionala precum si celelalte cerinte solicitate de autorit. contractanta.Ofert.din categoria IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducerea cu 50 % a nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin doc de atribuire.Ptr.a beneficia de aceasta facilitate, ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune odata cu oferta, formularele prevazute in anexa nr nr.1 la OUG nr.27/2006 pentru modif.si completarea Legii nr.346/2004, semnate de reprezentantul legal al ofertantului(de alta persoana autoriz.sa reprezinteofertantul). Operat ec.? pers. juridice straine? pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania. Asoc.formata exclusiv din opr.ec.incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri si a garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire.In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de exercitare cai de atac conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 modificata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias - Directia Juridica
Adresa postala: C.I.MOTYAS, NR. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer