Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PT + EXECUTIE CONSOLIDARE CORP II GRUP SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO CRAIOVA


Anunt de participare numarul 27118/07.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO CRAIOVA
Adresa postala: BULEVARDUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BARBU, Tel.0251427636, Email: [email protected], Fax: 0251428643
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
grup scolar
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PT + EXECUTIE CONSOLIDARE CORP II GRUP SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: GRUP SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO , CRAIOVA, B-DUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE A CORPULUI II DE CLADIRE A GRUPULUI SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO CRAIOVA
AC CORP II = 426, 29 MP
ADC CORP II = 1278, 87 MP
REGIM DE INALTIME - P+2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 22000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTATA FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SAU ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII: 1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULAR 12 A
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIA ART. 181 DIN OUG 34/2006 - FORMULAR 12 B(CERTIFICAT CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR CI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETELE COMPONENTE ALE BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT)3. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGII NR 26/1990 / AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANT CONTABIL LA 30.06.2007
2. DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII TREI ANI - FORMULAR NR. 12 F (PENTRU DEMONSTRAREA EXECUTARII LUCRARILOR OPERATORUL VA PREZENTA CERTIFICATE/DOCUMENTE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE O AUTORITATE ORI DE CATRE CLIENTUL BENEFICIAR
2. INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT3. EXPERIENTA SIMILARA4. STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - DOCUMENTE CARE ATESTA CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII PTR OFERTANT
5. ALTELE - CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4189/01.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LICHIDITATI DEPUSE LA CASERIA GRUPULUI DE TRANSPORTURI AUTO, CRAIOVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 14:00
Locul: GRUPUL SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO , CRAIOVA, B-DUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/31042, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-DUL NICOLAE TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A CONTESTATILOR ESTE DE 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GRUPUL SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO
Adresa postala: B-DUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/427636, Fax: 0251/428643
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2007 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer