Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PT, CS, DDE,Doc. pentru avize,PAC-Reabilitare cladiri anexe CHE Dobresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 64431/22.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Bsarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel.0248507289, In atentia: Daniela Hanches, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PT, CS, DDE, Doc. pentru avize, PAC-Reabilitare cladiri anexe CHE Dobresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului se va elabora documentatia. Pentru documentare si masuratori in vederea elaborarii documentatiei, prestatorul se va deplasa la CHE Dobresti-10 km fata de localitatea Moroieni-Jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru executia de lucrari de reabilitare a cladirilor anexe la CHE Dobresti(o cladire de serviciu cu patru apartamente, alte doua cladiri de serviciu cu cite 2 apartamente, un garaj si un fost grajd) achizitorul va achizitiona in prima faza PT, CS, DDE, Doc. pentru avize, PAC-Reabilitare cladiri anexe CHE Dobresti.
In cadrul documentatiilor mai sus mentionate se vor prezenta solutiile si lucrarile de reabilitare ce se vor executa, graficul de executie al acestora, Devizul general al viitoarei lucrari pe total si pe fiecare obiectiv in parte in conformitate cu HGR nr. 28/09.01.08.
Achizitorul va pune la despozitia operatorului economic participant la procedura Studiul de fezabilitate elaborat pentru lucrarile de Reabilitare cladiri anexe CHE Dobresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PT, CS, DDE, Doc. pentru avize, PAC Reabilitare cladiri anexe CHE Dobresti se vor elabora pentru: o cladire de serviciu cu patru apartamente, alte doua cladiri de serviciu cu cite 2 apartamente, un garaj si un fost grajd)
Valoarea estimata fara TVA: 155, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant. de participare 1600 Lei.Garant. de buna executie: 5% din val. contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. Art. 44/OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C.
Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 12A.
Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 24/2006-Formularul 12B
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.
Operatorul economic trebuie sa aiba cel putin un serviciu similar prestat in ultimii trei ani.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formularul 12I.
Informatii privin subcontractantii-Formularul 12G.
Copie dupa dovada certificarii sistemului de Management al calitatii ISO 9001/2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP in contul RO78RNCB0024010067260001 sau cash la caseria SH Ag.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 11:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor 82-84, C. de Arges, Jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti-Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248624494
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor Nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer